eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyprzewody do chlodnicy olejuRe: przewody do chlodnicy oleju
  • X-Received: by 10.140.25.242 with SMTP id 105mr61444qgt.8.1394412827364; Sun, 09 Mar
    2014 17:53:47 -0700 (PDT)
    X-Received: by 10.140.25.242 with SMTP id 105mr61444qgt.8.1394412827364; Sun, 09 Mar
    2014 17:53:47 -0700 (PDT)
    Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit0.net!feeder1.cambriumusenet.nl
    !feed.tweaknews.nl!209.85.213.215.MISMATCH!l13no4575186iga.0!news-out.google.co
    m!du2ni1227qab.0!nntp.google.com!w5no2968060qac.0!postnews.google.com!glegroups
    g2000goo.googlegroups.com!not-for-mail
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Date: Sun, 9 Mar 2014 17:53:47 -0700 (PDT)
    In-Reply-To: <lfj1u9$2pl$1@node1.news.atman.pl>
    Complaints-To: g...@g...com
    Injection-Info: glegroupsg2000goo.googlegroups.com; posting-host=46.112.25.171;
    posting-account=8M0CvAkAAAB7M_iEIKzZJBrD5I452jG9
    NNTP-Posting-Host: 46.112.25.171
    References: <lfihb6$hkq$1@node2.news.atman.pl>
    <X...@l...net>
    <lfj1u9$2pl$1@node1.news.atman.pl>
    User-Agent: G2/1.0
    MIME-Version: 1.0
    Message-ID: <1...@g...com>
    Subject: Re: przewody do chlodnicy oleju
    From: k...@g...com
    Injection-Date: Mon, 10 Mar 2014 00:53:47 +0000
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2526782
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu poniedziałek, 10 marca 2014 01:44:36 UTC+1 użytkownik zdzisiu napisał:
    > W dniu 2014-03-09 21:50, PiteR pisze:
    >
    > > na ** p.m.s ** zdzisiu pisze tak:
    >
    > >
    >
    > >> zauwazylem ze poca mi sie przewody od chlodnicy oleju.
    >
    > >> wymyslilem zeby dac do zakladu ktory zakuwa weze.
    >
    > >> i teraz pytanie czy ich srednica ma znaczenie dla cisnienia oleju?
    >
    > >
    >
    > > :)
    >
    > >
    >
    > > Ciśnienie jest w barach i nigdy nie zależy od średnicy. Od średnicy
    >
    > > zależy przepływ czyli wydajność m3 albo litry na godzinę.
    >
    >
    >
    > to po co w przewodach do wspomagania sa czasem zwezki? ludzie pisza ze w
    >
    > celu zwiekszenia cisnienia.
    >
    >
    >
    >
    >
    > >
    >
    > >> moje obawy wynikaja z tego ze jesli by sie troche roznila srednica
    >
    > >> wewnetrzna to moglo by sie podziac cos z cisnieniem oleju w silniku ?
    >
    > >
    >
    > > nie, tylko oleju wejdzie więcej.
    >
    >
    >
    > czyli zakladajac ze nowy przewod bedzie troche grubszy - cisnienie
    >
    > zostanie takie jak bylo a zwiekszy sie przeplyw w ukladzie, czy moze
    >
    > wszystko pozostanie bez zmian?

    Nie koleguj się z ludźmi co piszą że zwężki są żeby zwiększyć ciśnienie. To debile.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: