  • 11. Data: 2012-09-09 23:37:13
    Temat: Re: przerywacz kierunkow led do Fazera z 2002 roku - jaki
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2012-09-09 22:26, J_K_K pisze:

    > Było napisane, że ledwie co.
    > Przy diodach możliwe są prądy powrotne
    > (np. świecenie diodowej lampki oświetlenia wnętrza samochodu,
    > przy niezbyt dobrym styku włącznika drzwiowego (drzwi zamknięte)
    > i związane z tym załączanie alarmu ;) ).

    Zwizualizuj mi prosze drzwi w motocyklu. Moja wlasna, prywatna
    wyobraznia tego nie ogarnia.

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
    Harley Davidson FXR-C + Buell XB12X

  • 12. Data: 2012-09-10 12:47:53
    Od: J_K_K <j...@i...fm>

    W dniu 2012-09-09 23:37, Kuczu pisze:

    > Zwizualizuj mi prosze drzwi w motocyklu. Moja wlasna, prywatna
    > wyobraznia tego nie ogarnia.

    Słaba ta wyobraźnia - na kreatywnego się nie nadajesz ;)
    A tak coś ad meritum sprawy może, a nie żeby się tylko przypierdzielić ?
    Fabrycznej trajki CZ-ki poszukaj, to i drzwi zobaczysz.

    A jak Ci dalej nie pasuje, to opuść 3 ostatnie linijki i po sprawie.

    --
    Pzdr
    J_K_K

  • 13. Data: 2012-09-10 13:08:35
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2012-09-10 12:47, J_K_K pisze:

    > Słaba ta wyobraźnia - na kreatywnego się nie nadajesz ;)
    > A tak coś ad meritum sprawy może, a nie żeby się tylko przypierdzielić ?

    Ja bym zalozyl przerywacz z 3 nozkami a 3. nozke podlaczyl do masy. Na
    ogol pomaga.

    > Fabrycznej trajki CZ-ki poszukaj, to i drzwi zobaczysz.

    Nie CZ tylko Velorex.

    > A jak Ci dalej nie pasuje, to opuść 3 ostatnie linijki i po sprawie.

    Nie da sie.