-
1. Data: 2009-07-27 17:06:42
Temat: przeniesienie do mBanku - 1 podejście = porażka
Od: Tristan <n...@s...pl>
Witam,
2 tygodnie czekania i dostałem odmowę przeniesienia SS=>mBank, bo na wniosku
wpisałem obydwa imiona, a operator przy numerze miał tylko pierwsze imię w
systemie. Napisałem pismo do Polkomtela o aktualizację danych
rejestracyjnych, bo infolinika nic nie może zrobić. Nie ważne, że mam konto
w Polkomtelu, że dostaję faktury za abonament. W bazie simplusa (którego
odmianą jest SS) mam tylko 1 imię wpisane i kanał.
Wysyłam aktualizację. Mam nadzieję, że przyjmą i że ponowny wniosek o
przeniesienie się uda. Ale z miesiąc to jeszcze potrwa pewnie. To tak
odnośnie przyjmnie, darmo i w 1 dzień :(
--
Tristan
Niech nie wychodzi z waszych ust żadna mowa szkodliwa,
lecz tylko budująca, zależnie od potrzeby,
by wyświadczała dobro słuchającym. (Ef 4,29)
-
2. Data: 2009-07-27 17:14:15
Temat: Re: przeniesienie do mBanku - 1 podejście = porażka
Od: Czarek <c...@n...fm>
W dniu 2009-07-27 19:06, Tristan napisał/a:
> Witam,
>
> Wysyłam aktualizację. Mam nadzieję, że przyjmą i że ponowny wniosek o
> przeniesienie się uda. Ale z miesiąc to jeszcze potrwa pewnie. To tak
> odnośnie przyjmnie, darmo i w 1 dzień :(
>
www.ebok.pl też chyba z SS działa a tam chyba można online uaktualnić
dane rejestracyjne.
--
Cz.
-
3. Data: 2009-07-27 17:38:04
Temat: Re: przeniesienie do mBanku - 1 podejście = porażka
Od: Tristan <n...@s...pl>
W odpowiedzi na pismo z poniedziałek 27 lipiec 2009 19:14
(autor Czarek
publikowane na pl.misc.telefonia.gsm,
wasz znak: <h4kn92$mcl$3@news.dialog.net.pl>):
> www.ebok.pl też chyba z SS działa a tam chyba można online uaktualnić
> dane rejestracyjne.
Tylko tam trzeba pluskod albo puk, a ja nie mam żadnego z nich do SSa.
--
Tristan
Niech nie wychodzi z waszych ust żadna mowa szkodliwa,
lecz tylko budująca, zależnie od potrzeby,
by wyświadczała dobro słuchającym. (Ef 4,29)
-
4. Data: 2009-07-27 18:05:43
Temat: Re: przeniesienie do mBanku - 1 podejście = porażka
Od: "Wojciech Rymer" <wrymer[wytnij]@o2.pl>
Użytkownik "Tristan" <n...@s...pl> napisał w wiadomości
news:h4knhc$3n9$1@news.interia.pl...
> Tylko tam trzeba pluskod albo puk, a ja nie mam żadnego z nich do SSa.
Ależ to banalnie proste :) jeden kontakt z DOK SS i można mieć PUK
z telefonu SS nie pamiętam numeru (pewnie zapisany jest w pamięci karty
SIM) lub pod numerem 601 102 555.
A tak naprawdę nie cały kod PUK jest potrzebny, ale cztery ostatnie jego
cyfry.
Pozdrawiam
Wojtek
-
5. Data: 2009-07-27 18:41:03
Temat: Re: przeniesienie do mBanku - 1 podejście = porażka
Od: ztomasz <z...@o...pl>
Czarek pisze:
> W dniu 2009-07-27 19:06, Tristan napisał/a:
>> Witam,
>>
>
>> Wysyłam aktualizację. Mam nadzieję, że przyjmą i że ponowny wniosek o
>> przeniesienie się uda. Ale z miesiąc to jeszcze potrwa pewnie. To tak
>> odnośnie przyjmnie, darmo i w 1 dzień :(
>>
>
> www.ebok.pl też chyba z SS działa a tam chyba można online uaktualnić
> dane rejestracyjne.
>
Nie mozna dokonac aktualizacji. pojawia sie info ze usluga niedostepna i
zeby sprobowac pozniej odkad uzywam tego.
--
Tomasz
Zarejestruj się i odbierz 2 zł na doładowanie oraz 3% zwrotu za każdą
transakcję:-) https://www.blue.pl/?idAgent=MzI3NDc=&idBanner=LTE=
-
6. Data: 2009-07-27 18:50:52
Temat: Re: przeniesienie do mBanku - 1 podejście = porażka
Od: Czarek <c...@n...fm>
W dniu 2009-07-27 20:41, ztomasz napisał/a:
> Nie mozna dokonac aktualizacji. pojawia sie info ze usluga niedostepna i
> zeby sprobowac pozniej odkad uzywam tego.
Ale sprawdzałeś SS czy np. simplus?
Ostatnio Ebok bardzo się zmienił, przed chwilą sprawdziłem dla simplusa
i można zmodyfikować dane rejestracyjne.
--
Cz.
-
7. Data: 2009-07-27 19:00:01
Temat: Re: przeniesienie do mBanku - 1 podejście = porażka
Od: "Tom Zbieg" <t...@g...com>
> 2 tygodnie czekania i dostałem odmowę przeniesienia SS=>mBank, bo na
> wniosku
> wpisałem obydwa imiona, a operator przy numerze miał tylko pierwsze imię w
Ty przynajmniej mozesz korzystać z telefonu. Ja jestem w trakcie
przenoszenia numeru z Play do mBankmobile i 2 tygodnie temu Play, zgodnie z
procedurami, wyłączył mi numer. Do tej pory karta SIM, którą otrzymałem od
mBanku, nie loguje się do sieci.
Reklamacja złożona półtora tygodnia temu dwoma kanałami (telefonicznie i
e-mailowo) nadal zostaje bez odpowiedzi. Dziś na mLinii dowiedziałem się, że
reklamacja jest (podobno) rozpatrywana. Piszę "podobno" bo konsultant mBanku
nie potrafi udzielić żadnych dodatkowych informacji, więc nie mogę mieć
pewności, że ktokolwiek się za tę sprawę zabrał.
Co ciekawe strony typu www.sprawdznumer.pl czy tez
http://www.orange.pl/portal/map/map/check_number informują, iż numer został
już przeniesiony do sieci Plus, na której oparty jest mBank Mobile, zaś
http://www.plus.pl/oferta_indywidualna/nasze_uslugi/
uslugi_standardowe/sprawdz_czy_numer_nalezy_do_plusa
/
wyświetla, iż numer nie należy do nich.
> Ale z miesiąc to jeszcze potrwa pewnie. To tak
> odnośnie przyjmnie, darmo i w 1 dzień :(
W sumie u mnie to już prawie miesiąc. Wniosek o przeniesienie złożyłem 30
czerwca. Dziś mamy 27 lipca, a od dwóch tygodni osoby próbujące się do mnie
dodzwonić słyszą "wybrany numer nie istnieje". Sytuacja jest o tyle patowa,
że nie mogę już nawet zrezygnować z przenosin.
Ciekawe ile osób lewituje, podobnie jak ja, pomiędzy jednym a drugim
operatorem, bez mozliwości korzystania z własnej komórki, bez żadnych
perspektyw na rozwiązanie problemu, nie mówiąc już o jakiejkolwiek
rekompensacie za zaistniałą sytuację...
Pozdrawiam,
Tom Zbieg
-
8. Data: 2009-07-28 05:12:15
Temat: Re: przeniesienie do mBanku - 1 podejście = porażka
Od: Dominik & Co <D...@i...com>
Tristan napisał(a):
> 2 tygodnie czekania i dostałem odmowę przeniesienia SS=>mBank, bo na wniosku
> wpisałem obydwa imiona, a operator przy numerze miał tylko pierwsze imię w
Normalka- u mnie czepiali się (Mova) o brak PESEL, a ichni formularz
rejestracyjny stosownego pola nie zawiera(ł) (może poprawili?).
> systemie. Napisałem pismo do Polkomtela o aktualizację danych
A nie możesz zaktualizować danych w dowolnym punkcie Plusa?
"Rejestracji możesz także dokonać w każdym Salonie,
Sklepie Firmowym oraz Autoryzowanym Przedstawicielstwie sieci Plus."
http://www.samiswoi.pl/u235/navi/31482#q31482
--
Dominik (& kąpany)
"Wszyscy chcą naszego dobra. Nie dajmy go sobie zabrać." (Stanisław Jerzy Lec)
Wyrażam wyłącznie prywatne poglądy, do czego mam prawo zgodnie z Art. 54 Konstytucji
RP
-
9. Data: 2009-07-28 05:14:27
Temat: Re: przeniesienie do mBanku - 1 podejście = porażka
Od: Dominik & Co <D...@i...com>
Tristan napisał(a):
> 2 tygodnie czekania i dostałem odmowę przeniesienia SS=>mBank, bo na wniosku
> wpisałem obydwa imiona, a operator przy numerze miał tylko pierwsze imię w
Normalka- u mnie czepiali się (Mova) o brak PESEL, a ichni formularz
rejestracyjny stosownego pola nie zawiera(ł) (może poprawili?).
> systemie. Napisałem pismo do Polkomtela o aktualizację danych
A nie możesz zaktualizować danych w dowolnym punkcie Plusa?
"Rejestracji możesz także dokonać w każdym Salonie,
Sklepie Firmowym oraz Autoryzowanym Przedstawicielstwie sieci Plus."
http://www.samiswoi.pl/u235/navi/31482#q31482
Albo prościej- złożyć ponowny wniosek do mBanku z jednym imieniem?
--
Dominik (& kąpany)
"Wszyscy chcą naszego dobra. Nie dajmy go sobie zabrać." (Stanisław Jerzy Lec)
Wyrażam wyłącznie prywatne poglądy, do czego mam prawo zgodnie z Art. 54 Konstytucji
RP
-
10. Data: 2009-07-28 07:31:23
Temat: Re: przeniesienie do mBanku - 1 podejście = porażka
Od: Tristan <n...@s...pl>
W odpowiedzi na pismo z wtorek 28 lipiec 2009 07:14
(autor Dominik & Co
publikowane na pl.misc.telefonia.gsm,
wasz znak: <h4m1fj$aeq$2@inews.gazeta.pl>):
> > systemie. Napisałem pismo do Polkomtela o aktualizację danych
> A nie możesz zaktualizować danych w dowolnym punkcie Plusa?
Niestety, tylko w Salunie.
> "Rejestracji możesz także dokonać w każdym Salonie,
> Sklepie Firmowym oraz Autoryzowanym Przedstawicielstwie sieci Plus."
Tak, w sensie ,,możesz u nas zostawić, a my prześlemy do Polkomtela''.
Dzwoniłem właśnie.
> http://www.samiswoi.pl/u235/navi/31482#q31482
> Albo prościej- złożyć ponowny wniosek do mBanku z jednym imieniem?
No nie wiem, wolę podać pełne dane do Polkomtela, żeby znów nie wycudowali,
że Regon się nie zgadza albo coś.
--
Tristan
Niech nie wychodzi z waszych ust żadna mowa szkodliwa,
lecz tylko budująca, zależnie od potrzeby,
by wyświadczała dobro słuchającym. (Ef 4,29)