    From: "Tom Zbieg" <t...@g...com>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: przeniesienie do mBanku - 1 podejście = porażka
    Date: Mon, 27 Jul 2009 21:00:01 +0200
    Sender: z...@n...wsisiz.edu.pl

    > 2 tygodnie czekania i dostałem odmowę przeniesienia SS=>mBank, bo na
    > wniosku
    > wpisałem obydwa imiona, a operator przy numerze miał tylko pierwsze imię w

    Ty przynajmniej mozesz korzystać z telefonu. Ja jestem w trakcie
    przenoszenia numeru z Play do mBankmobile i 2 tygodnie temu Play, zgodnie z
    procedurami, wyłączył mi numer. Do tej pory karta SIM, którą otrzymałem od
    mBanku, nie loguje się do sieci.

    Reklamacja złożona półtora tygodnia temu dwoma kanałami (telefonicznie i
    e-mailowo) nadal zostaje bez odpowiedzi. Dziś na mLinii dowiedziałem się, że
    reklamacja jest (podobno) rozpatrywana. Piszę "podobno" bo konsultant mBanku
    nie potrafi udzielić żadnych dodatkowych informacji, więc nie mogę mieć
    pewności, że ktokolwiek się za tę sprawę zabrał.

    Co ciekawe strony typu www.sprawdznumer.pl czy tez
    http://www.orange.pl/portal/map/map/check_number informują, iż numer został
    już przeniesiony do sieci Plus, na której oparty jest mBank Mobile, zaś
    http://www.plus.pl/oferta_indywidualna/nasze_uslugi/
    uslugi_standardowe/sprawdz_czy_numer_nalezy_do_plusa
    /
    wyświetla, iż numer nie należy do nich.

    > Ale z miesiąc to jeszcze potrwa pewnie. To tak
    > odnośnie przyjmnie, darmo i w 1 dzień :(

    W sumie u mnie to już prawie miesiąc. Wniosek o przeniesienie złożyłem 30
    czerwca. Dziś mamy 27 lipca, a od dwóch tygodni osoby próbujące się do mnie
    dodzwonić słyszą "wybrany numer nie istnieje". Sytuacja jest o tyle patowa,
    że nie mogę już nawet zrezygnować z przenosin.

    Ciekawe ile osób lewituje, podobnie jak ja, pomiędzy jednym a drugim
    operatorem, bez mozliwości korzystania z własnej komórki, bez żadnych
    perspektyw na rozwiązanie problemu, nie mówiąc już o jakiejkolwiek
    rekompensacie za zaistniałą sytuację...

    Pozdrawiam,
    Tom Zbieg