  • 11. Data: 2009-07-28 07:35:17
    Temat: Re: przeniesienie do mBanku - 1 podejście = porażka
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z wtorek 28 lipiec 2009 07:14
    (autor Dominik & Co
    publikowane na pl.misc.telefonia.gsm,
    wasz znak: <h4m1fj$aeq$2@inews.gazeta.pl>):

    > A nie możesz zaktualizować danych w dowolnym punkcie Plusa?

    Niestety, tylko w Salunie.

    > "Rejestracji możesz także dokonać w każdym Salonie,
    > Sklepie Firmowym oraz Autoryzowanym Przedstawicielstwie sieci Plus."

    Tak, w sensie ,,możesz u nas zostawić, a my prześlemy do Polkomtela''.
    Dzwoniłem właśnie.

    > http://www.samiswoi.pl/u235/navi/31482#q31482
    > Albo prościej- złożyć ponowny wniosek do mBanku z jednym imieniem?

    No nie wiem, wolę podać pełne dane do Polkomtela, żeby znów nie wycudowali,
    że Regon się nie zgadza albo coś. A znów nie podać nie mogę, bo formularz
    mbanku mówi: Wszystkie pola wymagane.

    --
    Tristan

    Niech nie wychodzi z waszych ust żadna mowa szkodliwa,
    lecz tylko budująca, zależnie od potrzeby,
    by wyświadczała dobro słuchającym. (Ef 4,29)

  • 12. Data: 2009-07-28 07:46:57
    Od: Dominik & Co <D...@i...com>

    Tristan napisał(a):

    > No nie wiem, wolę podać pełne dane do Polkomtela, żeby znów nie wycudowali,
    > że Regon się nie zgadza albo coś. A znów nie podać nie mogę, bo formularz
    > mbanku mówi: Wszystkie pola wymagane.

    To trochę (IMHO) przesada, sam znam ludzika z jednym tylko imieniem.
    I co miałby napisać, "brak"? I odbierać listy adresowane "Jan Brak Kowalski"?

    Z formularzami w ogóle bywa wesoło:
    http://www.bilgoraj.com.pl/wiadomosci/news.php?id=29
    33

    --
    Dominik (& kąpany)
    RP

  • 13. Data: 2009-07-28 08:04:48
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z wtorek 28 lipiec 2009 09:46
    wasz znak: <h4madi$dkv$1@inews.gazeta.pl>):

    > To trochę (IMHO) przesada, sam znam ludzika z jednym tylko imieniem.

    Nie, imię to mBank 1 przyjmuje. Mówię o Regonie i Nipie i Peselu i innych
    takich. Bo poza tym, że się im imiono nie zgadzało, to w bazie Polkomtela
    nie mam wpisanego Nipa i regona (ciekawe, bo fakturę wystawiali jakoś).

    > Z formularzami w ogóle bywa wesoło:
    > http://www.bilgoraj.com.pl/wiadomosci/news.php?id=29
    33

    A to już bełkot:

    a) Na wsiach zazwyczaj są jednak ulice, chyba że są to naprawdę małe wsie
    leśne. Ale wtedy rzadko bywa tam poczta.

    b) I co w tym dziwnego, że tak zaadresowali, skoro tak wpisał? Jeżeli są
    wsie bezuliczne, wtedy w miejsce ulicy wpisuje się nazwę wsi, zwłaszcza, że
    Poczta wtedy jest inna. Np. wysyłając do Nowego Lipska (gdzie faktycznie
    nie ma ulic) adresuję

    Nowy Lipsk XX
    aa-bbb Lipsk

    i ,,ulicą'' staje się faktyczna nazwa wsi podległej pod miejską pocztę.

  • 14. Data: 2009-07-28 08:12:35
    Od: Dominik & Co <D...@i...com>

    Tristan napisał(a):

    > a) Na wsiach zazwyczaj są jednak ulice, chyba że są to naprawdę małe wsie
    > leśne. Ale wtedy rzadko bywa tam poczta.

    Nieprawda. Ot, choćby Słupia w powiecie jędrzejowskim (świętokrzyskie)-
    rodzinne strony żony. Całkiem spora wieś gminna, poczta (z własnym PNA),
    ulic brak. I AFAIK to nie jest jakieś super wyjątkowe zjawisko.

    > b) I co w tym dziwnego, że tak zaadresowali, skoro tak wpisał? Jeżeli są

    Nic. To śmieszne miało być.

    --
    Dominik (& kąpany)
    RP