  • 11. Data: 2010-03-23 07:32:18
    Temat: Re: przeniesienie - OrangeMix -> OrangeGo
    Od: "ArturW" <w...@v...pl>

    > - koniec okresu mam 30 kwietnia, czyli tylko te 3-4 dni bedę nadal w Mixie
    > ?
    > - kto mi dokładnie powie ile musze zabulić za te dni i w jakim terminie ?
    > może po prostu płacę za okres rozliczeniowy 1 kwietnia - 30 kwietnia i juz
    > ?
    > i czy muszę mieć SIM, bo numeru dziecko używa ?
    >
    > Piotrek

    No jeżeli masz koniec okresu rozliczeniowego 30 kwietnia no to 1 maja
    będziesz w prepaidzie - ostatnia twoja wpłata będzie za okres 1 - 30
    kwietnia - nie musisz mieć sim ze sobą wystarczy dowód osobisty

    Jak chcesz to odezwij się na priv

  • 12. Data: 2010-04-01 23:48:16
    Od: "Piotrek" <b...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Piotrek" <b...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Umowa zawarta 26 marca 2008, na 24 miesiące.
    > Chcę rozwiązć umowe ale zachować numer i uzywac go w OrangeGo.

    Zrobiłem to, przejscie do prepaida bez problemu.
    Zaskoczyły mnie dwie rzeczy: jedna pozytywnie, druga negatywnie.
    Pozytywnie: byłem 29 marca , facet z Orange poinformował mnie, że jeszcze za
    kolejny okres rozliczeniowy (1-30 kwietnia) zapłacę w Mixie. Jakież było
    moje zdziwienie jak we środę przyszedł SMS że dokonano zmiany taryfy i numer
    jest w Orange Go (tak jest też widoczny w OrangeOnline.....).

    Negatywnie: przy abonamencie 50zł i regularnym płaceniu, częstych
    doładowaniach średnio po ok. 25zł miesięcznie, Orange w zasadzie nie ma
    ŻADNYCH argumentów żeby mnie zatrzymać przy pozostaniu w Mixie i tym samym
    abonamencie. A chciałem tylko stawek jak w OrangeGo przy doładowaniu za
    50zł, cyrografu max. na 24 miesiace oraz telefonu z Wifi i bez ekranu
    dotykowego (zaproponowane ceny aparatów były po "specjalnym, 15% rabacie" na
    poziomie 110% cen tych telefonów na allegro)... :(
    Potem mi przyszło do głowy że może jakbym postraszył całkowitą rezygnacją z
    Orange to by się lepiej postarali ?

    to tyle

    Piotrek