  • 1. Data: 2016-03-18 18:51:45
    Temat: przekaźnik
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    czy to już obecnie norma, że przekaźniki na 12V pobierają 10mA (słownie:
    dziesięć miliamperów)?

  • 2. Data: 2016-03-18 19:18:16
    Temat: Re: przekaźnik
    Od: Bartolomeo <n...@n...com>

    > czy to już obecnie norma, że przekaźniki na 12V pobierają 10mA (słownie:
    > dziesięć miliamperów)?

    Nie wiem poszukaj w normach, najlepiej zharmonizowanych.

  • 3. Data: 2016-03-18 20:12:57
    Od: sundayman <s...@p...onet.pl>

    Sugeruję kolegom więcej szacunku, bo to może nowy minister, patrząc po
    kompetencjach...

  • 4. Data: 2016-03-18 20:27:39
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    taki humor to po wieczornym całowaniu w dupę tuska i gronkiewicz waltz?

  • 5. Data: 2016-03-18 21:39:51
    Od: Włodzimierz Wojtiuk <"WBodzimierz Wojtiuk">

    On 2016-03-18 19:18, Bartolomeo wrote:

    > Nie wiem poszukaj w normach, najlepiej zharmonizowanych.

    Uwaga:
    Nie dotyczy przekaźników stosowanych w żegludze na Renie.

    Włodek

  • 6. Data: 2016-03-18 22:31:21
    Od: "Mariusz" <l...@w...pl>

    Zależy od głośności klapania styków ...

  • 7. Data: 2016-03-18 23:10:52
    Od: Jakub Rakus <s...@o...pl>

    W dniu 18.03.2016 o 18:51, platformowe głupki pisze:
    > czy to już obecnie norma, że przekaźniki na 12V pobierają 10mA (słownie:
    > dziesięć miliamperów)?

    Aleosochodzi? Bo nie rozumiem, to 10mA to za dużo czy za mało według Ciebie?

    Jakub Rakus

  • 8. Data: 2016-03-19 00:49:14
    Od: AlexY <a...@i...pl>

    Jakub Rakus pisze:

    > Aleosochodzi? Bo nie rozumiem, to 10mA to za dużo czy za mało według
    > Ciebie?

    Kolega oczekuje sensownego pytania od naszego wioskowego głuptaska? :)

    --
    AlexY
    http://www.pg.gda.pl/~agatek/netq.html

  • 9. Data: 2016-03-19 01:40:04
    Od: "Pawel \"O'Pajak\"" <o...@g...pl>

    Powitanko,

    > czy to już obecnie norma

    Tak, to nowa norma. Europejska.

    Pozdroofka,
    Pawel Chorzempa

  • 10. Data: 2016-03-19 13:46:15
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    pojawiło się takie pytanie, czy tranzystorem 2N7000 można sterować mały
    przekaźnik na 12V... ja myślałem, że nie można, bo zdawało mi się, że
    taki przekaźnik to ciągnie z 0,5A... ale podłączyłem do zasilacza przez
    miernik i widzę, 10mA... jakim cudem 10mA może przełączać przekaźnik?
    niepojęte...