  • 1. Data: 2009-03-27 12:07:39
    Temat: przedluzenie w Plusie
    Od: "milosh" <m...@x...pl>

    Witam
    w najblizszym czasie konczy mi sie umowa abonamentowa w plusie, obecnie
    taryfa to Kubala 75 z 40% rabatem czyli 47zł za 120min wymienne na 600smsów.
    Kalkulując w Twoim profilu za mniej wiecej ta sama cene mialbym 137 minut
    wymienne na 222 smsy (40zł) + darmowe smsy i połączenia z 1 numerem (10zl).
    Czy jest szansa negocjować z plusem przedluzenie abonamentu? czego wymagac
    zeby w abo oplacalo sie bardziej niz w simplusie?

  • 2. Data: 2009-03-27 12:41:19
    Temat: Re: przedluzenie w Plusie
    Od: BearBag <c...@g...com>

    > Czy jest szansa negocjować z plusem przedluzenie abonamentu? czego wymagac
    > zeby w abo oplacalo sie bardziej niz w simplusie?

    nie sa w stanie zaproponowac ci lepszych warunkow niz ofercie
    prepaidowej, nawet jesli zrezygnujesz z nowego telefonu. Coraz wiecej
    firm przechodzi dla szeregowych pracownikow na prepaidy a co dopiero
    osoby prywatne.
    Swoja droga w obecnym okresie podpisywac umowe na 2 lata i to jeszcze
    przy stawce powyzej 40gr/min to juz lekka nierozwaga ze tak powiem
    delikatnie...

  • 3. Data: 2009-03-27 12:47:06
    Od: Tomaszek <t...@j...pl>

    milosh pisze:
> [...]
    > Czy jest szansa negocjować z plusem przedluzenie abonamentu? czego wymagac
    > zeby w abo oplacalo sie bardziej niz w simplusie?

    Złóż rezygnację. Zadzwonią i zaproponują ofertę, której nie ma na rynku.
    | TEL: (0)882733602 *naprawy i modernizacje komputerów*diagnostyka* |
    | *dojazd*PŁACISZ TYLKO ZA EFEKTY, NIE ZA CZAS PRACY* ***WARSZAWA***|
    \----------| e-mail: d...@g...com |----------/

  • 4. Data: 2009-03-27 14:20:13
    Od: "MariuszM" <m...@T...onet.pl>

    > Złóż rezygnację. Zadzwonią i zaproponują ofertę, której nie ma na rynku.

    Albo i nie.

    --

    pozdrawiam,
    Mariusz

  • 5. Data: 2009-03-27 14:51:04
    Od: "silesiac" <s...@w...pl>

    Użytkownik "BearBag" <c...@g...com> napisał w wiadomości
    .googlegroups.com...

    Swoja droga w obecnym okresie podpisywac umowe na 2 lata i to jeszcze
    przy stawce powyzej 40gr/min to juz lekka nierozwaga ze tak powiem
    delikatnie...

    Dokładnie też tak uważam. Poniżej jest wątek o przenoszeniu numeru do sim+.
    Bardzo mi zależy na numerze, więc chcę dokładnie wszystko wiedzieć, trochę
    czasu jeszcze na to mam, ale jeśli można przenosić i numer mi się nie
    "rozpłynie" w dzień po terminie zakończenia umowy, której nie przedłużę, to
    mimo wszystko... chyba nie ma sensu tkwić w abonamencie...
    sil

  • 6. Data: 2009-03-27 15:42:46
    Od: "milosh" <m...@x...pl>

  • 7. Data: 2009-03-28 07:47:06
    Od: Tomaszek <t...@j...pl>

    milosh pisze:

    Musisz zadzwonić pod tajny numer 2699;) Pamiętaj: Ty jesteś panem sytuacji;)