    From: Steve Adeleke <k...@o...pl>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: prosze o pomoc przy wyborze dysku twardego
    Date: Thu, 12 Nov 2009 12:40:20 -0800 (PST)

    Witam,
    Jestem laikiem, a moj komputer nie jest pierwszej mlodosci,
    Niemniej chcialabym dokupic nowy dysk twardy,
    Mie zalezy mi na konkretnej pojemnosci, choc pewno im wiekszy tym
    bedzie lepiej, im szybszy, cichszy, chlodniejszy...Studiujac rozne
    porady ifora odrobine sie pogubialam....

    Chcialabym wiec bardzo prosic o rade, ktory dysk bedzie najplepiej
    wspolpracowal z moim komputerem:

    system:Windows XP sp2
    procesor: amd sepron(tm) 3100+ 1,8Ghz 960 RAM
    plyta gl:k8m800

    z gory serdecznie dziekuje za wszelkie porady
    pozdrawiam,