  • 11. Data: 2011-01-02 21:40:26
    Temat: Re: prosze o komentarze, kolejna sciema?
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia Sun, 2 Jan 2011 14:52:28 +0000 (UTC), Massai napisał(a):
    > Właśnie czytałem na onecie że ktos wypuścił aplikację na
    > telefony, za 500 baksów, której jedyną funkcją jest wyświetlanie
    > jakiegos diamentu i napisu "Jestem bogaty. Jestem tak bogaty że
    > kupiłem tę aplikację tylko po to żeby pokazać jaki jestem bogaty!"

    Onet jak zwykle na czasie - informacja sprzed ponad roku :)

    http://pl.engadget.com/2008/08/08/i-am-rich-aplikacj
    a-na-iphone-za-1000/

    Konkretniej to za 999,99$ (maksymalna cena w AppStore) była aplikacja, która
    tylko wyświetlała diamencik i nazywała się "I Am Rich".
    A zdjęte było, gdy kilku idiotów to jednak kupiło i dotarło do nich jak
    bardzo są głupi :) Fakt, że w AppStore nie trzeba wpisywać nic poza hasłem
    (numer karty się raz definiuje i jest zapisany na koncie w AppStore), ale
    to też obliguje do przynajmniej podstawowej ostrożności przy kupowaniu
    programów :)

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944

  • 12. Data: 2011-01-02 21:43:40
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin Tomasz Pyra

    > Na ich stronie masz też "ekstremalny" za 2600zł.

    :D

    Ludzka naiwność nie zna granic...

    Zastanawiałem się nawet kiedyś, czy nie zacząć produkować części w stylu
    magnetyzerów itp., ale uznałem, że chyba jednak nie mógłbym...

    --
    ignorance is bliss

  • 13. Data: 2011-01-03 09:42:05
    Od: "Massai" <t...@w...pl>

    Jacek Osiecki wrote:

> [...]
    > zapisany na koncie w AppStore), ale to też obliguje do przynajmniej
    > podstawowej ostrożności przy kupowaniu programów :)

    No nie tak całkiem nie na czasie, bo oni piszą że teraz się pojawiła
    wersja na windows mobile, i tu w sklepie cena jest 499 (bo taka
    maksymalna).

    Wspominają zresztą że to nowa wersja tamtej na iphona..

    --
    Pozdro
    Massai

  • 14. Data: 2011-01-03 11:41:37
    Od: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>

    W dniu 2011-01-03 09:42, Massai pisze:

    > wersja na windows mobile, i tu w sklepie cena jest 499 (bo taka

    MAC USER:
    No cóż, na oko widać userzy windowsa to pospólstwo i gołodupce...
    WIN USER:
    Userzy windowsa w przeciwieństwe do makofili - nie przepłacają za to samo ;)

  • 15. Data: 2011-01-03 23:27:14
    Od: "xs" <x...@W...gazeta.pl>

    ________ <S...@g...pl> napisał(a):

    > "gwarantują zwrot pieniędzy" :) ciekwe
    > http://moto.allegro.pl/brakuje-mocy-prosty-tuning-i1
    384699123.html

    "- prędkość maksymalna - +10 do +20km/h"

    Hmmm czyli jak sie dokrecam do odcinki na piatce bez magnetyzera to wychodzi na
    to, ze magnetyzer podniesie odcinke i pojade +10km/h ? :D:D:D:D:D

  • 16. Data: 2011-01-04 11:08:55
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    W dniu 2011-01-03 23:27, xs pisze:

> [...]
    >
    > Hmmm czyli jak sie dokrecam do odcinki na piatce bez magnetyzera to wychodzi na
    > to, ze magnetyzer podniesie odcinke i pojade +10km/h ? :D:D:D:D:D

    W czym problem? Wystarczy że magnetyzer powiększy koła ;)

  • 17. Data: 2011-01-04 14:09:42
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    On 2011-01-04, Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam> wrote:

    > W czym problem? Wystarczy że magnetyzer powiększy koła ;)

    ... w skrzyni biegów.

    Pzdr,
    Krzysiek Kiełczewski