  • 1. Data: 2011-01-01 21:32:44
    Temat: Znikaja atrapy fotoradarow
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    Zauwazylem, ze zniknelo kilka budek-straszakow w moich okolicach. Czyzby
    to te nowe przepisy juz weszly i tak szybko sie zabrali za realizacje?
    Tak szybkiej akcji sie nie spodziewalem ;)

  • 2. Data: 2011-01-01 21:49:18
    Temat: Re: Znikaja atrapy fotoradarow
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin neoniusz

    > Zauwazylem, ze zniknelo kilka budek-straszakow w moich okolicach. Czyzby
    > to te nowe przepisy juz weszly i tak szybko sie zabrali za realizacje?
    > Tak szybkiej akcji sie nie spodziewalem ;)

    Może leśniczy dali cynk, że ptaki głodne i przerobili je na leśne
    karmniki?

    --
    ignorance is bliss

  • 3. Data: 2011-01-01 22:36:58
    Od: z <z...@g...pl>

    neoniusz pisze:
    > Zauwazylem, ze zniknelo kilka budek-straszakow w moich okolicach. Czyzby
    > to te nowe przepisy juz weszly i tak szybko sie zabrali za realizacje?
    > Tak szybkiej akcji sie nie spodziewalem ;)

    W mojej okolicy kilka miesięcy temu przybyło kilka sztuk.
    Ostatnio nawet wyremontowali rozwaloną skrzynkę.
    Przypadek? ;-)

  • 4. Data: 2011-01-01 22:43:22
    Od: "Marcin N" <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl>

    Użytkownik "neoniusz" <n...@j...org> napisał w wiadomości grup
    > Zauwazylem, ze zniknelo kilka budek-straszakow w moich okolicach. Czyzby
    > to te nowe przepisy juz weszly i tak szybko sie zabrali za realizacje? Tak
    > szybkiej akcji sie nie spodziewalem ;)

    Otóż to. W mediach trąbią tylko o podniesieniu prędkości do 140, a ani
    słowem nie napomykają o innych ważnych dla kierowców zmianach.

  • 5. Data: 2011-01-04 11:10:15
    Od: "PaweL" <l...@i...pl>

    tu jest ciekawe wyjaśnienie :(

    http://lodz.gazeta.pl/lodz/1,35136,8898621,Bez_radar
    owej_rewolucji__Znikna_atrapy__a_nie_maszty.html

  • 6. Data: 2011-01-04 11:31:42
    Od: z <z...@g...pl>

    PaweL pisze:
    > tu jest ciekawe wyjaśnienie :(
    >
    > http://lodz.gazeta.pl/lodz/1,35136,8898621,Bez_radar
    owej_rewolucji__Znikna_atrapy__a_nie_maszty.html

    Normalnie można boki zrywać.
    Teraz przez pół roku będziemy dyskutować co było intencją ustawodawcy
    pisząc słowo "atrapa". Miało być tak że urządzenie DZIAŁA i jest
    stosownie oznakowane i postawione tam gdzie być powinno.
    Teraz będą się okrakiem wycofywać z tych deklaracji.
    Żenada.

  • 7. Data: 2011-01-04 11:58:10
    Od: WW <w...@v...pl>

    W dniu 2011-01-04 11:31, z pisze:

> [...]
    > stosownie oznakowane i postawione tam gdzie być powinno.
    > Teraz będą się okrakiem wycofywać z tych deklaracji.

    To było do przewidzenia.
    Policja nie zlikwiduje atrap, postawi następne i do tego brać będą już
    nie tylko policjanci, ale i krokodyle.
    Dzięki "likwidacji atrap" bez echa przeszły dodatkowe uprawnienia dla
    ID, zwiększenie opłat za "autostrady", rezygnacja z budowy dróg a nawet
    totalny burdel w policji z powodu niewydania na czas przepisów
    dotyczących wysokości mandatów.
    Dziś policjant wali ile chce i...nikt za tą sytuacje nie jest winny.

    Pozdrawiam
    WW - zdeklarowany kapelusznik :-P

  • 8. Data: 2011-01-04 12:01:25
    Od: "news-gazeta" <n...@g...pl>

    Użytkownik "PaweL" <l...@i...pl> napisał w wiadomości
    > tu jest ciekawe wyjaśnienie :(
    >
    > http://lodz.gazeta.pl/lodz/1,35136,8898621,Bez_radar
    owej_rewolucji__Znikna_atrapy__a_nie_maszty.html

    Ładna ściema, przeciez puszka na fotoradar jesli jest pusta - to jest atrapa
    fotoradaru...

    Pozdrawiam - Darek.

  • 9. Data: 2011-01-04 12:07:42
    Od: z <z...@g...pl>

    WW pisze:

> [...]
    > ID, zwiększenie opłat za "autostrady", rezygnacja z budowy dróg a nawet
    > totalny burdel w policji z powodu niewydania na czas przepisów

    S17 in nie daruję
    A tak w temacie burdelu:
    http://www.wpolityce.pl/view/5705/Polaczek_do_Grabar
    czyka__List_otwarty___To_czym_do_cholery_sie_zajmuje
    cie__Ile_mozna_grac_w_pilke_nozna___.html

  • 10. Data: 2011-01-04 12:23:41
    Od: WW <w...@v...pl>

    W dniu 2011-01-04 12:07, z pisze:

    > S17 in nie daruję