  • 1. Data: 2011-05-23 11:32:45
    Temat: prosba spamowa? części do fiata:)
    Od: "Bartek" <N...@p...fm>

    cześć.

    prawie spam,
    prawie:)

    mam taką sprawę:
    gdyby ktoś znalazł gdzieś w piwnicy, garazu, szopie, stodole, czy innym
    strychu, jakieś części do fiata 125p,
    i miał zamiar je wywalić, to proszę o kontakt.
    chętnie odkupię,

    podobnie jak macie sąsiada - dziadka,
    to zapytajcie w przyplywie dobrych emocji...;)

    piszę, bo gadałem właśnie z sąsiadem,
    ktory mi oświadczył że wywalił karton nowych elementów i części do fiata, bo
    sprzedawać mu się nie chciało, a niesądził że może się to przydać.

    dzięki.

    --
    Pozdrawiam, Bartek

  • 2. Data: 2011-05-23 13:42:42
    Temat: Re: prosba spamowa? części do fiata:)
    Od: "Wojtek" <w...@o...pl>

    Użytkownik "Bartek" <N...@p...fm> napisał w wiadomości
    > cześć.
    >
    > prawie spam,
    > prawie:)
    >
    > mam taką sprawę:
    > gdyby ktoś znalazł gdzieś

    Mam następujące książki;
    Obsługa i naprawa samochodów Polski Fiat 125p J.Kowal 1974r.
    Polski Fiat 125p, budowa, działanie, obsługa Roman Skwarek 1969r.
    Jeżdżę samochodem Polski Fiat 125p Wojciech Szenejko 1972r.