  • Data: 2011-08-13 00:46:54
    Temat: procesor czy grafika do montażu filmów?
    Od: "nolina " <n...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Hej.
    Chcę kupić laptopa, taniego tak ~ 2000zł. Oprócz tego że będzie służył do
    netu,prostej obróbki fot, to chciałbym czasem na nim montować filmy. I mam
    dylemat na co przy jego wyborze postawić- na najmocniejszy procesor i RAM czy
    kartę grafiki a może jakiś kompromis między procesorem a kartą grafiki. A może
    pomysł ze zintegrowaną kartą grafiki i najmocniejszy procesor jaki da radę za
    te pieniądze nabyć? Byłbym wdzięczny także za ew. jakieś konkretne przykłady
    laptopów do ww. zastosowań i cenie.