  • Data: 2011-08-18 13:20:31
    Temat: Re: procesor czy grafika do montażu filmów?
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    "Rafał" j2j2jb$vsh$...@n...onet.pl

    > No to polecilbym zdecydowanie cos mocniejszego ;)

    Więc polecaj -- a najlepiej poleć ;) do Smoeleńska. :)

    To, że wasze komputery stoją bezczynnie, nie oznacza,
    że i moje obsługują jedynie puste systemy operacyjne. :)

    -=-

    Moim problemem jest częste przegrzewanie się komputerów i dysków.
    BTW -- Momentusy jakoś nie przegrzewają się, choć mają 7200 rpm. :)
    (WDC na 5400 grzał się do 59 stopni Celsjusza)

    Bywało, że temperatura w CPU przekraczała 120 stopni Celsjusza.
    I wcale nie wtedy, gdy komputer leżał w łóżku, owinięty pościelą. :)

    -=-

    Z innej strony -- mam na wirtualnym komputerze WXP (SP3 i wszelkie
    możliwe łaty) zadawalający się 64 MiBami. :)

    -=-

    Programy są tak pisane, że potrzebują coraz większej ilości RAMek.
    Co pięć lat temu starczało (2 GiB) dla każdego przeciętnego, dziś
    jest wielością ,,hipermarketową''. :) A jeśli ktoś kupuje komputer
    nie na tydzień czy miesiąc lub pół roku -- raczej powinien liczyć
    się z potrzebą instalowania tam pamięci większej niż 8 GIB...

    -=-

    Witaminy raczej nie zastąpią RAMu. :)

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'