-
1. Data: 2010-02-13 11:50:22
Temat: faktura w PLAY
Od: "mK" <m...@p...onet.pl>
Mija już 20 dzień od daty PŁATNOŚCI faktury a play w dalszym ciągu nie
dostarczył mi faktury. Dzwoniłem na ich infolinię i otrzymałem odpowiedż, że
rachunek muszę uregulowac bez względu na to czy kiedykolwiel otrzymam
fakturę. Na pytanie, czy play ma jakikolwiek obowiazek dostarczania faktur
Pani odpowiedziała, że jedyny obowiązek to mam ja i muszę zapłacić.
(oczywiście jest wzmianka w regulaminie że muszę zapłacić). Trochę to
śmieszna sprawa, bo sprzedawca w sklepie rachunek musi dać w momencie
płacenia pieniędzmi, a play takiego obowiązku chyba niema i wystarczy że sms
wyśle że trzeba zapłacić. Załużmy, że potrafię tylko dzwonić z telefonu, nie
mam internetu, i poptrafię zapłacić tylko na poczcie, to jak mam uregulować
rachunek z play? Nie wiem co na to prawo, ale zapewne wszystko jest w
porządku.
-
2. Data: 2010-02-13 12:07:51
Temat: Re: faktura w PLAY
Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>
mK pisze:
> Mija już 20 dzień od daty PŁATNOŚCI faktury a play w dalszym ciągu nie
> dostarczył mi faktury. Dzwoniłem na ich infolinię i otrzymałem odpowiedż, że
> rachunek muszę uregulowac bez względu na to czy kiedykolwiel otrzymam
> fakturę. Na pytanie, czy play ma jakikolwiek obowiazek dostarczania faktur
> Pani odpowiedziała, że jedyny obowiązek to mam ja i muszę zapłacić.
> (oczywiście jest wzmianka w regulaminie że muszę zapłacić). Trochę to
> śmieszna sprawa, bo sprzedawca w sklepie rachunek musi dać w momencie
> płacenia pieniędzmi, a play takiego obowiązku chyba niema i wystarczy że sms
> wyśle że trzeba zapłacić. Załużmy, że potrafię tylko dzwonić z telefonu, nie
> mam internetu, i poptrafię zapłacić tylko na poczcie, to jak mam uregulować
> rachunek z play? Nie wiem co na to prawo, ale zapewne wszystko jest w
> porządku.
Zadzwonić na infolinię, dowiedzieć się jaka jest faktura i opłacić na
poczcie.
Problem jest taki sam w przypadku każdego operatora.
--
Liwiusz
-
3. Data: 2010-02-14 12:42:04
Temat: Re: faktura w PLAY
Od: dwr <d...@g...usun-.pl>
W dniu 2010-02-13 12:50, mK pisze:
> Mija już 20 dzień od daty PŁATNOŚCI faktury a play w dalszym ciągu nie
> dostarczył mi faktury. Dzwoniłem na ich infolinię i otrzymałem odpowiedż, że
> rachunek muszę uregulowac bez względu na to czy kiedykolwiel otrzymam
> fakturę. Na pytanie, czy play ma jakikolwiek obowiazek dostarczania faktur
> Pani odpowiedziała, że jedyny obowiązek to mam ja i muszę zapłacić.
> (oczywiście jest wzmianka w regulaminie że muszę zapłacić). Trochę to
> śmieszna sprawa, bo sprzedawca w sklepie rachunek musi dać w momencie
> płacenia pieniędzmi, a play takiego obowiązku chyba niema i wystarczy że sms
> wyśle że trzeba zapłacić. Załużmy, że potrafię tylko dzwonić z telefonu, nie
> mam internetu, i poptrafię zapłacić tylko na poczcie, to jak mam uregulować
> rachunek z play? Nie wiem co na to prawo, ale zapewne wszystko jest w
> porządku.
>
>
>
Zdecydowanie bardziej Play dba o fakturę za prepaida :)
Zawsze kilka dni po końcu miesiąca otrzymuje fakturę pocztą.
Trochę to dziwne bo zlewka w tej sprawie wcale nie przynosi im ani zysku
finansowego ani wizerunkowego.
-
4. Data: 2010-02-14 12:49:15
Temat: Re: faktura w PLAY
Od: Tomaszek <t...@o...pl>
W dniu 2010-02-14 13:42, dwr pisze:
> Zdecydowanie bardziej Play dba o fakturę za prepaida :)
> Zawsze kilka dni po końcu miesiąca otrzymuje fakturę pocztą.
Jak Ty to robisz, że dostajesz fakturę za prepaida? ;)
> Trochę to dziwne bo zlewka w tej sprawie wcale nie przynosi im ani zysku
> finansowego ani wizerunkowego.
Wizerunek mają już tak zły, że gorszy chyba być nie może. Natomiast mają
fantastyczne ceny i to ich ratuje w oczach klientów. To cena wyznacza
popyt na daną usługę, a nie jej jakość, niestety:(
--
| TOMASZEK nie lubi:
| ^części rowerowych^czosnku^niektórych gwiazdek^
| lewej strony mocy^
-
5. Data: 2010-02-14 15:06:45
Temat: Re: faktura w PLAY
Od: dwr <d...@g...usun-.pl>
W dniu 2010-02-14 13:49, Tomaszek pisze:
> W dniu 2010-02-14 13:42, dwr pisze:
>> Zdecydowanie bardziej Play dba o fakturę za prepaida :)
>> Zawsze kilka dni po końcu miesiąca otrzymuje fakturę pocztą.
>
> Jak Ty to robisz, że dostajesz fakturę za prepaida? ;)
>
[...]
Doładowanie przez stronę Play. DO tego ostatnio dawali 10% więcej.
Punkt 6 FAQ z ich strony
http://doladowania.playmobile.pl/shop/order.php?&for
ward=shop_faq#faq_6
i dlatego dla mnie prepaid to zdecydowanie wygodniejsze rozwiązanie.
To ONI "muszą" nie ja. Tak to odbieram - płacę z góry więc wymyagam
usług i faktury - na razie się sprawdziło :)
-
6. Data: 2010-02-14 17:46:20
Temat: Re: faktura w PLAY
Od: Tomaszek <t...@o...pl>
W dniu 2010-02-14 16:06, dwr pisze:
> To ONI "muszą" nie ja. Tak to odbieram - płacę z góry więc wymyagam
> usług i faktury - na razie się sprawdziło :)
Ja zawsze tak do sprawy podchodzę. Jakbym miał umowę, to oni wiedzieliby
że muszę płacić i wtedy... mamy cię ptaszku. Ty musisz płacić, a my
zobaczymy czy będziemy ci świadczyć usługę;)
--
| TOMASZEK nie lubi:
| ^części rowerowych^czosnku^niektórych gwiazdek^
| lewej strony mocy^
-
7. Data: 2010-02-14 19:52:01
Temat: Re: faktura w PLAY
Od: DanW <m...@p...onet.pl>
W dniu 2010-02-13 12:50, mK pisze:
> Mija już 20 dzień od daty PŁATNOŚCI faktury a play w dalszym ciągu nie
> dostarczył mi faktury. Dzwoniłem na ich infolinię i otrzymałem odpowiedż, że
> rachunek muszę uregulowac bez względu na to czy kiedykolwiel otrzymam
> fakturę. Na pytanie, czy play ma jakikolwiek obowiazek dostarczania faktur
> Pani odpowiedziała, że jedyny obowiązek to mam ja i muszę zapłacić.
> (oczywiście jest wzmianka w regulaminie że muszę zapłacić). Trochę to
> śmieszna sprawa, bo sprzedawca w sklepie rachunek musi dać w momencie
> płacenia pieniędzmi, a play takiego obowiązku chyba niema i wystarczy że sms
> wyśle że trzeba zapłacić. Załużmy, że potrafię tylko dzwonić z telefonu, nie
> mam internetu, i poptrafię zapłacić tylko na poczcie, to jak mam uregulować
> rachunek z play? Nie wiem co na to prawo, ale zapewne wszystko jest w
> porządku.
>
O to samo walczyłem kilka lat temu w PLUS-ie. Teraz mam PLAY ale po
tamtej sprawie korzystam z e-faktura.
Wysyłam dużo korespondencji za pośrednictwem poczty i przekonałem się
nie raz, że listy zwykłe często giną po drodze a jak na polecony zapomnę
nakleić znaczek "priorytet" to dwa tygodnie czasami za mało na dotarcie
do adresata. Uruchom w panelu e-faktura i będziesz miał raz na zawsze
spokój :) Pozdrawiam Dan.
-
8. Data: 2010-02-15 11:51:13
Temat: Re: faktura w PLAY
Od: "abonent" <m...@p...onet.pl>
> O to samo walczyłem kilka lat temu w PLUS-ie. Teraz mam PLAY ale po
> tamtej sprawie korzystam z e-faktura.
> Wysyłam dużo korespondencji za pośrednictwem poczty i przekonałem się nie
> raz, że listy zwykłe często giną po drodze a jak na polecony zapomnę
> nakleić znaczek "priorytet" to dwa tygodnie czasami za mało na dotarcie do
> adresata. Uruchom w panelu e-faktura i będziesz miał raz na zawsze spokój
> :) Pozdrawiam Dan.
>
Osobiście nic nie mam przeciwko otrzymywaniu faktury przez internet, pod
warunkiem, że są one identycznie honorowane jak te papierowe. A tutaj np. US
ma gdzieś faktury elektroniczne, muszą być papierowe, internetu nie
odliczysz jak nie dostaniesz papierowego świstka. Dla mnie w tej chwili
elektroniczna Faktura jest na równi z SMSem. Gdy podpisuje się nową umowę
zawsze się pytają jak chcę otrzymywać fakturę, więc samo to jest jakby
deklarowaniem się do jej dostarczania, a w tym przypadku dość że nie
dostarczają, to jeszcze nie określają terminu dostarczenia.
mK
-
9. Data: 2010-02-15 12:04:25
Temat: Re: faktura w PLAY
Od: "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <m...@t...waw.pl>
On 2010-02-15 12:51, abonent wrote:
>
> Osobiście nic nie mam przeciwko otrzymywaniu faktury przez internet, pod
> warunkiem, że są one identycznie honorowane jak te papierowe. A tutaj np. US
> ma gdzieś faktury elektroniczne, muszą być papierowe, internetu nie
> odliczysz jak nie dostaniesz papierowego świstka. Dla mnie w tej chwili
> elektroniczna Faktura jest na równi z SMSem.
Nie muszą być papierowe, mogą być elektroniczne, byleby zgodne z
odpowiednimi rozporządzeniami.
-
10. Data: 2010-02-15 12:07:11
Temat: Re: faktura w PLAY
Od: Olgierd <n...@n...problem>
Dnia Mon, 15 Feb 2010 13:04:25 +0100, Maciej Bebenek (news.onet.pl)
napisał(a):
>> Osobiście nic nie mam przeciwko otrzymywaniu faktury przez internet,
>> pod warunkiem, że są one identycznie honorowane jak te papierowe. A
>> tutaj np. US ma gdzieś faktury elektroniczne, muszą być papierowe,
>> internetu nie odliczysz jak nie dostaniesz papierowego świstka. Dla
>> mnie w tej chwili elektroniczna Faktura jest na równi z SMSem.
>
> Nie muszą być papierowe, mogą być elektroniczne, byleby zgodne z
> odpowiednimi rozporządzeniami.
Co więcej, jeśli nikomu nic nie mówiąc wydrukuje się takiego PDF-a i uda,
że coś takiego przyszło w kopercie od świadczeniodawcy, to też będzie OK.
--
pozdrawiam serdecznie, Olgierd
Lege Artis ==> http://olgierd.bblog.pl <==