  • 1. Data: 2010-02-13 09:34:49
    Temat: Play - "Kto dzwonil" - normalny SMS
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    WItam

    Dzis przyszly mi na jednego z moich Freshy powiadomienia o probach
    polaczenia w formie klasycznych SMSow.
    Nadawca jest numer, ktory dzwonil i dodatkowo numer sie pojawil w tresci
    SMSa.
    Jedna osoba dzwonila z numeru z puli Orange i tu bylo wszystko OK, a jedna z
    puli Plusa i tu numer w tresci bylo OK, ale jako nadawca byl numer bez -
    nomen omen - "+" na poczatku, w zwiazku z tym niektorzy abonenci z okolic
    Radomia moga byc bardzo niezadowoleni z takiego obrotu sprawy :)

    Pozdrawiam
    SDD

  • 2. Data: 2010-02-13 10:28:22
    Temat: Re: Play - "Kto dzwonil" - normalny SMS
    Od: "darek_radom" <d...@g...pl>

> [...]
    > nomen omen - "+" na poczatku, w zwiazku z tym niektorzy abonenci z okolic
    > Radomia moga byc bardzo niezadowoleni z takiego obrotu sprawy :)

    -------------------------
    Pisałem o tym kilka dni temu :-).
    Tylko wtedy usługa była chyba testowana przez jedną noc i następnego dnia
    wszystko wróciło do normy, a dzis sprawdziłem Play / Era / Plus - i w moim
    abonamencie działa.
    Rzeczywiście brak "+" przed numerem nadawcy, ale w treści SMSa już jest
    pełny numer.

    > w zwiazku z tym niektorzy abonenci z okolic Radomia moga byc bardzo
    > niezadowoleni z takiego obrotu sprawy :)
    Dlaczegóż? :-). Ja się cieszę. Chyba, że mówisz o strefie numeracyjnej, ale
    i tak nie rozumiem w czym problem.

    PS.Kolega też z Radomia?

  • 3. Data: 2010-02-13 10:33:43
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik "darek_radom" <d...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Dlaczegóż? :-). Ja się cieszę. Chyba, że mówisz o strefie numeracyjnej,
    > ale i tak nie rozumiem w czym problem.

    Mowie o strefie numeracyjnej.
    Jezeli takis abonent w Radomiu ma numer stacjonarny typu ABCDEFG - czyli z
    kierunkowym 48ABCDEFG, to w sytuacji, gdy bedzie do Ciebie dzwonil numer
    +48ABCDEFGHI a nie bedzie "plusa" i Ty odruchowo oddzwonisz - dodzwonisz
    sie do Radomia, do tego abonenta

    > PS.Kolega też z Radomia?

    Nie. Choc nazwa miasta bardzo podobna (Radomsko) - to jednak z Radomiem nie
    ma nic wspolnego :)

    Pozdrawiam
    SDD

  • 4. Data: 2010-02-13 10:40:24
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    > +48ABCDEFGHI a nie bedzie "plusa" i Ty odruchowo oddzwonisz - dodzwonisz
    > sie do Radomia, do tego abonenta

    Testowalem na swoich numerach - i zarowno z wlasnej sieci jak i w roamingu
    Plusa nadmiarowe cyfry powoduja komunikat o niewlasciwym numerze - czyli
    problem nie wystapi (wybranie 48ABCDEFGHI nie spowoduje dodzwoneinia sie do
    48ABCDEFG). Z Ery np. nadmiarowe cyfry sa ingorowane.
    Byc moze zalezy to od oprogramowania BTSow i nodeB.

    Pozdrawiam
    SDD

  • 5. Data: 2010-02-13 10:43:16
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    +48ABCDEFGHI a nie bedzie "plusa" i Ty odruchowo oddzwonisz - dodzwonisz
    > sie do Radomia, do tego abonenta

    A jednak ten problem moze wystapic i z Playa.
    Przed chwila zadzwonilem na moj numer stacjonarny z Ery dodajac nadmiarowe
    cyfry i sie dodzwonilem.
    Wiec zalezy to tez od operatora docelowego.

    Pozdrawiam
    SDD