  • 1. Data: 2009-05-29 14:35:54
    Temat: problem z korzystaniem z www
    Od: "Końrad\(o\)" <n...@o...pl>

    używam dwóch przeglądarek, mozilla firefox, oraz internet explorer 8.
    problem jest w obu identyczny:

    są elementy, które nie są wyświetlane, są "nieczynne" na stronie, a są
    potrzebne.

    przykład:
    strona http://sms.pasjagsm.pl/ - by z tej strony wysłac smsa trzeba
    przepisać kod cyfrowy z obrazka.
    kod ten jest generowany przed każdą wysyłką smsa.

    ale w moich przeglądarkach (ie8 oraz ff) zamiast obrazka z kodem mam
    "krzyżyk", informację, że ten obraz jest niewyświetlany lub niedostępny.

    czego brakuje w moich porzeglądarkach www, jak to uzupełnić, jak usprawnić
    przeglądanie i korzystanie ze stron?

    p.s.
    jeśli grupa p.c.www jest nieodpowiednią - przepraszam, po prostu nie wiem
    gdzie zapytać, proszę o pomoc, lub o wskazanie odpowiedniej grupy (ew,
    wskazówki na priv także mile widziane, z góry dziękuje).

  • 2. Data: 2009-05-30 21:19:44
    Temat: Re: problem z korzystaniem z www
    Od: NotBear <p...@H...interia.pl>

    Końrad(o) wrote:
    > czego brakuje w moich porzeglądarkach www, jak to uzupełnić, jak usprawnić
    > przeglądanie i korzystanie ze stron?

    Sprawdz czy jakis antyspam/antyrobal nie odfilrowuje tresci zanim trafia
    do przegladarki. Avast, pakiet Nortona, takie tam...

    --
    NotBear

  • 3. Data: 2009-06-01 06:15:12
    Od: "Końrad\(o\)" <n...@o...pl>

    Użytkownik "NotBear" <p...@H...interia.pl> napisał w wiadomości

    > Sprawdz czy jakis antyspam/antyrobal nie odfilrowuje tresci zanim trafia
    > do przegladarki. Avast, pakiet Nortona, takie tam...

    słuszna wskazówka, winny był kerio.
    w sumie nie wiem dlaczego, wystarczyło go wyłaczyć na chwilę, i właczyć
    ponownie - w międzyczasie nic nie zmieniłem, a po tej sekundzie wyłaczenia
    wszystko działa prawidłowo.

  • 4. Data: 2009-06-04 11:28:08
    Od: "Marek" <m...@s...interia.pl>

    > w sumie nie wiem dlaczego, wystarczyło go wyłaczyć na chwilę, i właczyć
    > ponownie - w międzyczasie nic nie zmieniłem, a po tej sekundzie wyłaczenia
    > wszystko działa prawidłowo.

    Gdy go wyłączyłeś to przeglądarka ściągnęła obrazek do cache. Pewnie to ma
    jakieś znaczenie. Wyczyść cache - problem przypuszczalnie powróci.