  • 1. Data: 2009-05-28 19:04:11
    Temat: Sprawdzenie kodu
    Od: "Orange :)" <a...@a...pl>

    Trafiłem na taka stronkę
    http://www.knoty-do-lamp-naftowych.x-cms.pl/?sec=pro
    ducts&action=show&Itemid=11

    u mnie sie nie wyświetlaja obrazki

    --
    Pozdr. Zbig.Drwięga

    ____________________

  • 2. Data: 2009-05-28 20:10:27
    Temat: Re: Sprawdzenie kodu
    Od: "monter.FM" <i...@m...fm>

    Orange :) pisze:
    > Trafiłem na taka stronkę
    > http://www.knoty-do-lamp-naftowych.x-cms.pl/?sec=pro
    ducts&action=show&Itemid=11
    > u mnie sie nie wyświetlaja obrazki
    U mnie też nie - strona wygląda na totalnie sknoconą :-P
    Sprawdź ścieżki do plików i kieruj się komunikatami o błędach.

    --
    http://monter.FM
    Archiwum JW23, parodie, miksy muzyczne, polityczne, programowe...

  • 3. Data: 2009-05-28 20:17:14
    Od: j...@g...com

    On 28 Maj, 22:10, "monter.FM" <i...@m...fm> wrote:
    > Orange :) pisze:> Trafiłem na taka stronkę
    oducts&action=show...

    > U mnie też nie - strona wygląda na totalnie sknoconą :-P
    > Sprawdź ścieżki do plików i kieruj się komunikatami o błędach.

    Tak, ta strona to jeden wielki knot ;)
    http://www.knoty-do-lamp-naftowych.x-cms.pl/images/

  • 4. Data: 2009-05-29 07:53:54
    Od: "d...@g...com" <d...@g...com>

    On 28 Maj, 21:04, "Orange :)" <a...@a...pl> wrote:
    > Trafiłem na taka stronkęhttp://www.knoty-do-lamp-naftowych.x-cms.pl/?
    sec=products&action=show...

    > u mnie sie nie wyświetlaja obrazki
    >
    > --
    > Pozdr. Zbig.Drwięga

    ____________________

    Podejrzewam, że podczas przesyłania plików na serwer klient FTP
    zamienił litery w rozszerzeniu z małych na duże - źródła odnoszą się
    do do rozszerzeń *.jpg, natomiast na serwerze są pliki *.JPG - co
    czyni istotną różnicę.

    pozdrawiam

  • 5. Data: 2009-05-29 07:57:34
    Od: "d...@g...com" <d...@g...com>

    ______________

> [...]
    > zamienił litery w rozszerzeniu z małych na duże - źródła odnoszą się
    > do do rozszerzeń *.jpg, natomiast na serwerze są pliki *.JPG - co

    W sumie, teraz zobaczyłem - jest odwrotnie niż napisałem - na serwerze
    mamy rozszerzenia jpg oraz gif - a dnosniki odwołują się do JPG i
    analogicznie GIF

  • 6. Data: 2009-05-29 15:14:17
    Od: "Orange :)" <a...@a...pl>

    W artykule <2...@x...goo
    glegroups.com>
    d...@g...com napisal(a):

    > W sumie, teraz zobaczyłem - jest odwrotnie niż napisałem - na serwerze
    > mamy rozszerzenia jpg oraz gif - a dnosniki odwołują się do JPG i
    > analogicznie GIF

    dzięki za zainteresowanie i wnioski ;)
    przekażę je właścicielowi ;)

    --