  • Data: 2011-09-02 21:58:38
    Temat: problem z instalacją gazową elpigaz
    Od: "Krzysztof" <o...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam wszystkich.

    Mam problem z instalacja gazową elpigaz II generacji (voila plus) -
    przebieg instalacji to ok. 160 000km. Zaczęło się od "przycinania" przy
    przełączaniu - wystarczyło kilka razy przełączyć i działało prawidłowo. W
    chwili obecnej działą tylko na benzynie.
    Sprawdziłem: zawór na filtrze i filtr OK - gaz dochodzi, zawór na
    reduktorze - gaz dochodzi, jeszcze nie sprawdziłem czy wychodzi z parownika
    ( jutro sprawdzę). Czy może być uszkodzenie parownika lub silnika krokowego?
    Co ewentualnie mogę sam sprawdzić ? Elektronikę raczej wykluczam - zachowuje
    się poprawnie - wszystkie zawory stukają (rok temu wymieniłem przekaźnik w
    module przełącznika).

    W ostateczności szukam w Krakowie gaziarza , który nie będzie chciał
    wymienić pół instalacji w 14 letnim aucie:)

    Pozdrawiam
    Krzysztof