  • Data: 2011-09-05 18:40:06
    Temat: Re: problem z instalacją gazową elpigaz
    Od: "Robert Bylinowicz" <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:j3trr9$a4o$...@i...gazeta.pl...

    >przy 160tyś km powinieneś właśnie wymieniać parownik na trzeci, wg założeń
    producenta.

    E tam. Ja w Polonezie 1.6GSi mam ponad 200 tysięcy parownik, nawet szlamu nie
    spuszczałem - jedyne
    co, to filtr
    gazu wymieniony.
    Instalacja Lovato, z komputerem. Wszystko w normie :)

    PS. A auto ma 340 tysięcy bez remontu. Nawet oleju nie bierze. Niech mi ktoś napisze,
    że gaz niszczy
    silnik.