  • 1. Data: 2011-01-02 16:44:57
    Temat: problem z firewire w laptopie...
    Od: "BETON" <b...@m...pl>

    Witam
    Kupiłem 2 miesiace temu Asusa k72F http://www.proline.pl/?p=ASUS+K72F-TY130
    Chciałem zgrywać na niego filmy video z kamery cyfrowej... "Sprzedawca" - jak
    zapytałem o to jakie posiada złącze Express card - sprawdził i stwierdził ze
    "34" - Chciałem dokupić karte z rozszerzeniem FireWire w przysżłosci.
    Dzia patrze - W tym laptopie nie dosc ze nie ma Exprescard34 to nie ma też
    innego.
    Pierwszy raz widze laptopa bez wejcia rozszerzającego...
    Jest z tego wyjscie ? są karte firewire na usb ?

  • 2. Data: 2011-01-23 18:26:15
    Temat: Re: problem z firewire w laptopie...
    Od: boxfish <c...@g...pl>

    W dniu 2011-01-02 17:44, BETON pisze:
> [...]
    > Chciałem zgrywać na niego filmy video z kamery cyfrowej...

    > Dzia patrze - W tym laptopie nie dosc ze nie ma Exprescard34 to nie ma

    przez dwa miechy nie zauważyłeś że nie masz expresscard ?