  • 1. Data: 2011-01-23 08:53:15
    Temat: Urządzenie do zgrywania materiału wideo
    Od: Kenjiro <k...@s...pl>

    Witam
    Czy poza klasycznymi tunerami TV istnieje jakieś urządzenie (najlepiej
    na USB, nie mam za bardzo miejsca ani ochoty na montowanie kart w
    kompie), do którego można podłączyć cinche od starszej kamery wideo lub
    przewód antenowy (z TV np albo z magnetowidu) i zgrać materiał do
    komputera? Najlepiej z prostym w obsłudze oprogramowaniem do
    wyedytowania tego (pocięcia na kawałki) i zapisania jako skompresowane AVI.

    Dzięki za wszelkie wskazówki!

  • 2. Data: 2011-01-23 09:43:04
    Temat: Re: Urządzenie do zgrywania materiału wideo
    Od: Czarek <c...@n...fm>

    W dniu 23-01-2011 09:53, Kenjiro napisał/a:
> [...]
    > komputera? Najlepiej z prostym w obsłudze oprogramowaniem do
    > wyedytowania tego (pocięcia na kawałki) i zapisania jako skompresowane AVI.

    Wybierz sobie:
    http://allegro.pl/listing.php/showcat?id=4368&buy=1&
    change_view=1

    --
    Cz.

  • 3. Data: 2011-01-23 13:13:02
    Od: geyb <g...@g...pl>

    A może ktoś napisać, czy takie grabbery po 26 zł dobrze spełniają swoje
    zadanie? Obraz się nie tnie? Jak z jakością?

    g.