  • 21. Data: 2010-03-05 22:57:38
    Temat: Re: [press] Mandat 5000 zł ?
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    to pisze:

    > Jak widać przejechał z taką prędkością i nic się nikomu nie stało, co
    > oznacza, ze 40 jest prędkością zdecydowanie zaniżoną.

    To nie jest takie proste że się stało albo nie.

    Kierowcy osobówek, tak jak jeżdżą obecnie, powodują około 12 wypadków
    śmiertelnych na 1mld przejechanych kilometrów.

    Nawet jeżeli ktoś będzie jeździł 10x bardziej niebezpiecznie niż
    przeciętny kierowca i przejedzie tak milion kilometrów, to nadal ma
    bardzo duże szanse że nikogo nigdy nie zabije.

    Tyle że jak nagle wszyscy tak zaczną jeździć to liczba ofiar z 5000
    podskoczy do 50000.

  • 22. Data: 2010-03-05 22:59:52
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    to pisze:

    > I okna w Twojej gawrze nie pozwalają Ci na prostą konstatacje, że FR jest
    > ZA przejściem, a nie przed i jest totalnie zbędny?

    No cóż, ja wiem, że jadem siejesz na oślep, ale jakoś nie potrafisz
    wyjaśnić swych "rewelacji":
    <cite>
    Po za tym problemem
    był tam idiotycznie zlokalizowany przystanek i przejście, na łuku, tak,
    że nie było go widać.
    </cite>

    Przystanek nie był na łuku, przejście podobnież - wszytko było pięknie
    widać z daleka. Problemem byli kierowcy, którzy za punkt honoru
    dociskanie do oporu na tym odcinku - bez patrzenia na znaki itd.

    --
    Jutro to dziś - tyle że jutro.

  • 23. Data: 2010-03-05 23:03:38
    Od: to <t...@a...xyz>

    Artur Maśląg wrote:

    > Przystanek nie był na łuku, przejście podobnież - wszytko było pięknie
    > widać z daleka. Problemem byli kierowcy, którzy za punkt honoru
    > dociskanie do oporu na tym odcinku - bez patrzenia na znaki itd.

    Był za łukiem, tak, ze nie był dobrze widoczny, jeśli ktoś jechał zbyt
    szybko, a w szczególności nie byli widoczni ludzie przelatujący przez
    jezdnie. Teraz są światła, które widać doskonale i problem zniknął. Po
    cholerę jeszcze 40 i FR?

    --
    cokolwiek

  • 24. Data: 2010-03-05 23:10:47
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > To nie jest takie proste że się stało albo nie.

    Na trzypasówce jest bardzo proste.
    Typowo polski kretynizm drogowców.

  • 25. Data: 2010-03-05 23:19:52
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    to pisze:

    > Był za łukiem, tak, ze nie był dobrze widoczny,

    Tak, tak - brnij dalej. Prosta droga:
    http://maps.google.pl/maps?hl=pl&ie=UTF8&ll=52.15134
    8,21.025895&spn=0.002212,0.004823&t=h&z=18
    Widoczność z kilkuset metrów.

    > jeśli ktoś jechał zbyt
    > szybko, a w szczególności nie byli widoczni ludzie przelatujący przez
    > jezdnie.

    Pewnie, im szybciej ktoś jechał, tym ludzie byli mniej widoczni.

    > Teraz są światła, które widać doskonale i problem zniknął. Po
    > cholerę jeszcze 40 i FR?

    Widocznie trzeba było tyle środków, by rodacy Twojego pokroju w końcu
    trochę zwolnili na dość niebezpiecznym odcinku...

    --
    Jutro to dziś - tyle że jutro.

  • 26. Data: 2010-03-05 23:25:54
    Od: to <t...@a...xyz>

    Artur Maśląg wrote:

    > Tak, tak - brnij dalej. Prosta droga:
    > http://maps.google.pl/maps?
    hl=pl&ie=UTF8&ll=52.151348,21.025895&spn=0.002212,0.
    004823&t=h&z=18
    > Widoczność z kilkuset metrów.

    Jeżeli 100-150 to dla Ciebie "kilkaset" to masz rację.

    > Widocznie trzeba było tyle środków, by rodacy Twojego pokroju w końcu
    > trochę zwolnili na dość niebezpiecznym odcinku...

    I znowu jakieś durnowate wycieczki, gdy brakuje argumentów.

    --
    cokolwiek

  • 27. Data: 2010-03-05 23:29:05
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2010-03-05 22:05, Artur Maśląg pisze:

    > Tam nie można jechać 130, czy też 200.

    Masz rację, na Karkonoskiej we Wrocławiu nie można już 90 na
    wlocie do Wrocławia ... teraz cza 30 ... I nogi z dupy bym
    powyrywał za 30 na drodze o 2 pasach ruchu w każdą stronę.

    6008

  • 28. Data: 2010-03-06 01:52:53
    Od: " Michał" <m...@g...pl>

    Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam> napisał(a):

    > To Kuzaj, on cały czas przyspiesza ;)

    wow!

    A w osobówce cywilnej (segmentu F/E) da się tak jechać ?

    Tz. czy mając ESP (nie TC/TCS, czy jakieś tam łączone elektonicznie
    szpery 15 czy 20 letnie trakcje) i całą tą "dzisiejszą" (powiedzmy
    7 letnią) elektronike i silnik z 4+ litry, da się tak pojechać ?

    Tz. ja trzymam tylko kierunek i nogę na gazie a elektronika pilnuje
    żeby nie obróciło i żebym nie wypadł, hamuje, ustawi amortyzatory,
    rozłoży napęd itp.. ?

    Pozdrawiam.

  • 29. Data: 2010-03-06 02:01:28
    Od: to <t...@a...xyz>

    Tomasz Pyra wrote:

    > Nawet jeżeli ktoś będzie jeździł 10x bardziej niebezpiecznie niż
    > przeciętny kierowca i przejedzie tak milion kilometrów, to nadal ma
    > bardzo duże szanse że nikogo nigdy nie zabije.

    To, że ktoś jedzie szybciej, wcale nie oznacza, że jedzie bardziej
    niebezpiecznie od przeciętnego kierowcy. Najgorsze są śnięte muły, które
    nie ogarniają co się wokół nich dzieje na drodze.

    Po za tym ja nie twierdze, że gdyby wszyscy zaczęli jeździć tak jak on,
    to byłoby dobrze, a jedynie, że jego rajd pokazuje, że ograniczenie do 40
    km/h jest we wzmiankowanym miejscu przesadzone. A przecież on złamał ich
    wiele. Skoro są tak potrzebne, to powinien się rozbić przy którymś, w
    końcu łamał te ograniczenia drastycznie, często kilkukrotnie.

    > Tyle że jak nagle wszyscy tak zaczną jeździć to liczba ofiar z 5000
    > podskoczy do 50000.

    Tak, do 5 milionów i po ośmiu latach liczba ludności Polski będzie ujemna.

    --
    cokolwiek

  • 30. Data: 2010-03-06 02:06:05
    Od: to <t...@a...xyz>

    Michał wrote:

    > Tz. ja trzymam tylko kierunek i nogę na gazie a elektronika pilnuje żeby
    > nie obróciło i żebym nie wypadł, hamuje, ustawi amortyzatory, rozłoży
    > napęd itp.. ?

    Jesteś nietrzeźwy?

    --
    cokolwiek