    From: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: [press] Mandat 5000 zł ?
    Date: Fri, 05 Mar 2010 22:57:38 +0100

    to pisze:

    > Jak widać przejechał z taką prędkością i nic się nikomu nie stało, co
    > oznacza, ze 40 jest prędkością zdecydowanie zaniżoną.

    To nie jest takie proste że się stało albo nie.

    Kierowcy osobówek, tak jak jeżdżą obecnie, powodują około 12 wypadków
    śmiertelnych na 1mld przejechanych kilometrów.

    Nawet jeżeli ktoś będzie jeździł 10x bardziej niebezpiecznie niż
    przeciętny kierowca i przejedzie tak milion kilometrów, to nadal ma
    bardzo duże szanse że nikogo nigdy nie zabije.

    Tyle że jak nagle wszyscy tak zaczną jeździć to liczba ofiar z 5000
    podskoczy do 50000.