    From: "Bartek" <N...@p...fm>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: preparat do czyszczenia złącz? jaki?
    Date: Wed, 7 Dec 2011 10:34:05 +0100

    cześć.

    potrzebuje preparatu do czyszczenia złącz w samochodzie - odtłuszczenia,
    usunięcia wilgoci, siarczkow, itp itd.
    [wtyczki, złączki, itp]

    czy ktoś coś poleci?
    czy ktoś ma jakiś sklep gdzie to kupie w sieci?
    wiem że są preparaty typu kontakt s kontakt u itp,
    ale nie wiem do końca czy np wystarczy kontakt u, czy przed nim uzywac
    kontakt s? jakos to dla mnie nie jasne.

    też chętnie poznam sklep gdzie to za pare zł kupię i wyślą bez zdzierania;)
    mogę kupić większe opakowanie raz na dłuzszy czas.

    --
    Pozdrawiam, Bartek