  • 91. Data: 2011-09-09 14:25:23
    Temat: Re: prawko - nowe zasady
    Od: Icek <i...@d...pl>

    W dniu 2011-09-09 13:12, Excite pisze:

> [...]
    > kursantów gdy ci postanowią zmienić OSK. Oczywiście przy założeniu że
    > kursant zmienia złe OSK na dobrze uczące OSK.

    > Nic nie trzeba dawać bo to prawo już istnieje i to od wielu lat.
    > Instruktor prowadzący ustala ile godzin będzie trwał kurs (>=30) i to
    > instruktor po egzaminie wewnętrznym decyduje czy kursant jest już gotowy
    > na egzamin państwowy czy też trzeba kurs wydłużyć. 30 godzin to tylko
    > minimalny czas jazd, maksymalnego nie ma więc może to być nawet 200
    > godzin jeśli ktoś tyle potrzebuje. Oczywiście jak to wygląda w praktyce

    w praktyce wygląda to tak, że dupne OSK reklamuje się: "u nas nikt Cię
    nie zmusza do dokupowania dodatkowych godzin". I co dziwne to działa a
    durni kursanci decydują się bo będzie taniej. Nie liczą, że z
    dodatkowymi egzaminami, dodatkowymi godzinami (+5 za każde niezdane 3
    razy) wyjdzie ich więcej niż początkowo się wydawało.

    Icek

  • 92. Data: 2011-09-09 14:32:04
    Od: Excite <n...@n...bedzie.pl>

    W dniu 2011-09-09 14:25, Icek pisze:
    > Nie liczą, że z
    > dodatkowymi egzaminami, dodatkowymi godzinami (+5 za każde niezdane 3
    > razy) wyjdzie ich więcej niż początkowo się wydawało.

    Tak to właśnie wygląda. Nie ważne że się nie nauczy jeździć, ważne że
    będzie tanio. Ale jak się wspomni o wyjątkowej głupocie i
    nieodpowiedzialności panującej w społeczeństwie to wielkie oburzenie :)

  • 93. Data: 2011-09-09 17:24:50
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2011-09-08 20:51, RadekNet pisze:
    > W dniu 08.09.2011 15:02, Artur Maśląg pisze:
    (...)

    > Pewnie, ze kazdy narod jest troche inny,

    To oczywiste - zresztą gdyby było inaczej to świat byłby nudny.
    Zresztą jak słyszę te opowieści o mentalności i idiotyzmie Polaków
    to od razu mam przed oczami burdy wszczynane np. przez wyspiarzy czy
    Niemców. W szczególności te na występach gościnnych ;)

    > ale instynkt samozachowawczy
    > chyba kazdy ma podobny ;)

    Raczej tak.

    > Dokladnie. Excite zaklada jakby wujek chcial rozbic swoje auto kupione
    > za ciezko zarobione pieniadze i narazic sie na inne nieprzyjemnosci.

    Otóż to. Niby są ludzie, którzy potrafią celowo przyłożyć w inny
    pojazd, ale w znakomitej większości jednak robią co mogą, by wypadku
    uniknąć.

    > Zalety systemu z mozliwoscia jazdy pod opieka przed egzaminem
    > praktycznym zostaly przedstawione. Chyba tyle w temacie, bo albo ktos
    > rozumie o co chodzi, albo nie :)

    Zgadza się, stąd też ja ze swojej strony dałem sobie spokój z dalszą
    dyskusją. Przyczyn tego "nierozumienia" nie będę dociekać, ale mam
    zdanie na ten temat :)

  • 94. Data: 2011-09-09 21:48:10
    Od: RadekNet <r...@r...com>

    W dniu 08.09.2011 22:05, Artur Maśląg pisze:

    > Znaczy medialne doniesienia jednak nie są zgodne z rzeczywistością?
    > Mnie to zasadniczo nie przeszkadza, ale innym burzy nie tylko
    > światopogląd ;)

    Nie slyszalem, zeby cos takiego planowali, ale wszystko jest mozliwe.
    Z drugiej strony juz kilka razy sie zdazylo, ze rodzice mnie pytali o
    jakas apokalipse w Irlandii, o ktorej trabily polskie media (np. stada
    bezpanskich koni), a my i znajomi Irlandczycy zylismy w nieswiadomosci ;>

    Dopadla mie dzis wiadomosc, ze sie jakies zmiany szykuja w egzaminach
    teoretycznych na Lke kazdej kategorii. Nie wiem o co chodzi, ale ma byc
    trudniej.

    > Wiesz, tak mi się nasunęło - pierwsze i w sumie zasadnicze w zakresie
    > ruchu drogowego to przestrzeganie przepisów, tolerancja i unikanie
    > sytuacji konfliktowych. Zupełnie nie rozumiem, czemu ludzie (np.,
    > Excite), którzy niby się podpierają "kwalifikacjami" tego nie
    > rozumieją.

    Tak, tu sie szczegolnie na to srodkowe mocno zwraca uwage.

    Pozdr.
    --
    Radek Wrodarczyk
    www.rejsy-czartery.com

  • 95. Data: 2011-09-10 23:58:20
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Thu, 08 Sep 2011 10:41:14 +0200 osobnik zwany Yakhub
    wystukał:

    > W liście datowanym 6 września 2011 (19:04:40) napisano:

    > Czy są przewidziane jakieś sankcje za nieuzasadnione posiadanie listka
    > na samochodzie? Bo przypuszczam, że stanie na tym, że 80% pojazdów
    > skończy oklejona listkami i nic się nie zmieni... :)

    jeden z idiotyczniejszych przepisów. 90% tych, którzy będą musieli jeździć
    z listkiem bedzie jeździć cudzymi samochodami - ojca, męża itp. A listki
    bedą naklejone.

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 96. Data: 2011-09-13 14:10:09
    Od: 'Tom N' <n...@1...dyndns.org.invalid>

    Artur Maśląg w <news:j48h9f$gok$1@mx1.internetia.pl>:

    > W dniu 2011-09-07 21:30, 'Tom N' pisze:
    > (...)

    > Życzę szczęście córce :)

    Nie dziękowałem wtedy, żeby nie zapeszyć, więc teraz dziękuję -- można zdać
    za pierwszym razem po standardowym kursie z dodatkiem 10 h jazd (w tym 2 h
    na placu)

    > Ja będę miał to kolejny raz na wiosnę
    > przyszłego roku :)

    Również powodzenia chłopakowi życzę :D