  • 1. Data: 2011-01-05 10:27:30
    Temat: pozostałe środki
    Od: "mz" <2...@w...pl>

    Witam
    Posiadam telefon Nokie 7230. Telefon jest od niedawna w Erze Mix. Nie
    znalazłem nigdzie w ustawieniach aby pokazywał mi ile mam jeszcze środków
    (złotówek) na koncie. Wiem, że isntnieje kod Ery, którym można sprawdzić
    stan konta. Ja chciałbym jednak aby ta informacja stale była wyświetlana na
    moim ekranie.
    Czy istnjeje jakis program w Javie, który by to obliczał ?
    Pozdrawiam
    A może da się jednak to jakoś ustawić w tym telefonie. ?