  • 1. Data: 2011-01-05 11:19:54
    Temat: BlackBerry - gdzie najtaniej?
    Od: "Sinus " <s...@N...gazeta.pl>

    Interesuje mnie nabycie BlackBerry. Model Bold lub Curve.

    Czy najkorzystniejsza opcja to (tak jak to z reguły bywa...) zakup
    urządzenia na Allegro i korzystanie z obecnej oferty a dokupienie tylko
    usługi BIS?

    Przejrzałem oferty abonamentowe 3 opów i zarówno w ofercie ind. jak i
    firmowej ceny są powalające.

    --
    Sinus

  • 2. Data: 2011-01-05 11:23:06
    Temat: Re: BlackBerry - gdzie najtaniej?
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Wed, 5 Jan 2011 11:19:54 +0000 (UTC), Sinus napisał(a):

> [...]
    >
    > Czy najkorzystniejsza opcja to (tak jak to z reguły bywa...) zakup
    > urządzenia na Allegro i korzystanie z obecnej oferty a dokupienie tylko

    Po raz pierdyliard dwieście pięćdziesiąty piąty: BB bez usługi zostaje
    dosyć prymitywnym telefonem z klawiaturą QWERTY.
    BB z BIS jest gdzieś między słabym a średnim, może niezłym telefonem z
    mailem.
    Dopiero BB z BES jest pełnowartościowym urządzeniem.

    Namiastkę BES daje BIS i używanie Outlooka z Blackberry Desktop Redirector
    na pececie - zakładając, że możesz go zostawić włączony non-stop.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Szkoda ze zaden windows mobile nie odtworzy zdjecia z cyfrowki ... - Paweł

  • 3. Data: 2011-01-05 11:29:17
    Od: monse1 <m...@o...pl>

    Ja kupiłem za 600 zł nowy w sieci VOBIS BB Curve, w erze jest abo za 10
    zł za usługę BB e-mail. Taka, ale jak chcesz to sobie kup w abo telefon
    za 1 zł.

  • 4. Data: 2011-01-05 12:44:31
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Waldek Godel napisa?(a):

    > Po raz pierdyliard dwieście pięćdziesiąty piąty: BB bez usługi zostaje
    > dosyć prymitywnym telefonem z klawiaturą QWERTY.

    Bo np: nie obsługuje MMS ;)

    j.

    --
    http://www.predkosczabija.pl/
    "Prędkość zabija. Włącz myślenie!"

  • 5. Data: 2011-01-06 22:27:52
    Od: GS <g...@g...pl>

    Użytkownik januszek napisał:
    > Waldek Godel napisa?(a):

    > Bo np: nie obsługuje MMS ;)
    >
    > j.

    Dobrze że mój BB Bold 9000 tego nie wie i sle mms'y

    pzdr
    GS