  • 1. Data: 2011-01-05 09:06:51
    Temat: zmiana ceny abanamentu
    Od: "mz" <2...@w...pl>

    Witam
    Wyczytałem na wp
    (http://tech.wp.pl/kat,1009781,title,Kto-podniesie-c
    eny-za-internet-i-telefon-z-powodu-podwyzki-VAT-u,wi
    d,13001666,wiadomosc.html),
    iż Play zwieksza mi abonament i dodaje za to dodatkowe minuty.
    W związku z tym mam pytania:
    1. Czy nie powinni mnie o tym poinformować jakimś pismem ?
    2. Czy mogę wypowiedzieć w związku z tym umowę (bez płacenia kary) ?
    Dodatkowych minut mi nie potrzeba, te co mam i tak nie wygaduję.?

  • 2. Data: 2011-01-05 09:14:52
    Temat: Re: zmiana ceny abanamentu
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Wed, 05 Jan 2011 10:06:51 +0100, mz napisał(a):

    > Dodatkowych minut
    > mi nie potrzeba, te co mam i tak nie wygaduję.?

    Oto jest pytanie.

    --
    :-) Olgierd
    Lege Artis == http://olgierd.bblog.pl

  • 3. Data: 2011-01-05 10:13:03
    Od: "mz" <2...@w...pl>

    > Oto jest pytanie.

    A ja oczekuje odpowiedzi na nie. ;)

  • 4. Data: 2011-01-05 10:25:48
    Od: "tl" <t...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik "mz" <2...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > 2. Czy mogę wypowiedzieć w związku z tym umowę (bez płacenia kary) ?
    > Dodatkowych minut mi nie potrzeba, te co mam i tak nie wygaduję.?

    Vat to podatek płacony państwu więc to nie play Ci podwyższa ceny. Play
    jedynie rekompensuje Ci działanie innego podmiotu.

  • 5. Data: 2011-01-05 10:38:35
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Wed, 5 Jan 2011 11:13:03 +0100, mz napisał(a):

    > A ja oczekuje odpowiedzi na nie. ;)

    A ja oczekuję, że ktoś poda mi dziś numery na najbliższą kumulację totka

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    ". Apple robi dokładnie to co mówi filozofia tej firmy"- Paweł "robbo"

  • 6. Data: 2011-01-05 11:11:13
    Od: "mz" <2...@w...pl>

    > A ja oczekuję, że ktoś poda mi dziś numery na najbliższą kumulację totka

    4, 15, 26, 35, 42, 48 proszę ;)
    Na najbliższą kulminację w wysokości XX* mln zł ;) kiedy ta konkretna
    kulminacja nastąpi to moja tajemnica.

    w miejsce * wstaw kwotę jaką chcesz.

  • 7. Data: 2011-01-05 11:14:46
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Wed, 5 Jan 2011 12:11:13 +0100, mz napisał(a):

    > 4, 15, 26, 35, 42, 48 proszę ;)
    > Na najbliższą kulminację w wysokości XX* mln zł ;) kiedy ta konkretna
    > kulminacja nastąpi to moja tajemnica.
    >
    > w miejsce * wstaw kwotę jaką chcesz.

    Proszę, więc masz odpowiedź: NIE.

    * - odpowiedź jest dokładnie tyle samo warta co twoja.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "Wyslac ci pocztowke z Hawajow leszczu ?" - Paweł "robbo" Kamiński aka Jan

  • 8. Data: 2011-01-05 11:26:02
    Od: Marek Sondej <s...@g...com>

    On 5 Sty, 11:25, "tl" <t...@p...gazeta.pl> wrote:
    > U ytkownik "mz" <2...@w...pl> napisa w wiadomo
    cinews:4d2434ad$0$2446$65785112@news.neostrada.pl...

    > Vat to podatek p acony pa stwu wi c to nie play Ci podwy sza ceny. Play
    > jedynie rekompensuje Ci dzia anie innego podmiotu.

    Gdyby operatorzy zachowali się z poszanowaniem klienta byłoby tak jak
    u operatorów telefonii stacjonarnej-internetowej:

    "Szanowny Użytkowniku!

    W związku ze wzrostem stawki VAT, od 1 stycznia 2011 roku na
    platformie FreecoNet obowiązywał będzie nowy cennik. Zmiany mają wpływ
    jedynie na ceny brutto i dotyczą połączeń międzynarodowych,
    komórkowych oraz usług. Aby zmiana ta w jak najmniejszym stopniu
    dotknęła klientów FreecoNet, zdecydowaliśmy się na pokrycie kosztów
    wynikających z podwyższonej stawki VAT w przypadku najpopularniejszych
    kierunków zagranicznych oraz wszystkich połączeń na krajowe numery
    stacjonarne. Tym samym będą one realizowane po dotychczasowych
    cenach."

    Co prawda nie na wszystkie połączenia, ale jednak :)

    Operatorzy nie powinni, przynajmniej do końca trwania umowy podnosić
    cen brutto, ale parę złotych na każdym abo razy ...naście milionów to
    niezła sumka.

    Który punkt regulaminu zezwala na zmianę ceny w trakcie trwania umowy,
    mimo iż nie z jego winy, jak się zmienia kurs dolara/euro operatorzy
    płacą inne kwoty za urządzenia do budowy stacji GSM.

    Pozdrawiam: Marek Sondej

  • 9. Data: 2011-01-05 11:32:22
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Wed, 05 Jan 2011 11:14:46 +0000, Waldek Godel napisał(a):

    > Proszę, więc masz odpowiedź: NIE.

    Pozwolę sobie się nie zgodzić. Ja bym wstawił "tak".

  • 10. Data: 2011-01-05 11:41:56
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Wed, 5 Jan 2011 03:26:02 -0800 (PST), Marek Sondej napisał(a):

    > Operatorzy nie powinni, przynajmniej do końca trwania umowy podnosić
    > cen brutto, ale parę złotych na każdym abo razy ...naście milionów to
    > niezła sumka...

    ... idąca na konto fiskusa.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "Nie wiesz co to proxy, wiec informuje sie iz jestem na urlopie i nazywam