  • 1. Data: 2010-01-07 22:04:15
    Temat: (powtórzenie za 2 lata) Za 54 PLNy miesiąc na czeskiej autobanie
    Od: "Max_P" <M...@x...pl>

    Temat wydawał mi się nośny, a cały wątek wyszedł cieńkawy, dużo cieńszy od
    np. tak istotnych topicow jak: "jaką wazeliną smarować uszczelki" czy
    "akumulator siadł co robić".
    No tak, teraz dopiero na to wpadłem; - kto w Polsce jeżdzi autostradami? 1,
    3, 5% kierowców? Skoro tych autostrad jest raptem 700 km, a póki co oplaty
    dotyczą 250 km, to faktycznie problem jest wydumany. Niewiele się pewnie
    pomylę, jak napiszę iż połowa pms widziała autobanę na filmie?

    Wrócę z tematem za 2 (?) lata - autostrad będzie wtedy już tyle ile w
    Lichtensteinie, więc będzie chyba o czym pisać.

    Max

  • 2. Data: 2010-01-07 22:10:36
    Od: tadek <t...@p...onet.pl>

    On 7 Sty, 22:04, "Max_P" <M...@x...pl> wrote:
> [...]
    >
    > Wrócę z tematem za 2 (?) lata - autostrad będzie wtedy już tyle ile w
    > Lichtensteinie, więc będzie chyba o czym pisać.

    Ostatni raz w Vaduz byłem kilkanaście lat temu ale autostrad tam chyba
    nie ma lub jest ich mniej niż obecnie w Polsce. Za to kultura
    kierowców WYRAŹNIE wyższa niż u nas

  • 3. Data: 2010-01-07 22:22:20
    Od: MadMan <m...@n...wp.pl>

    Dnia Thu, 7 Jan 2010 22:04:15 +0100, Max_P napisał(a):

    > Skoro tych autostrad jest raptem 700 km, a póki co oplaty
    > dotycz? 250 km, to faktycznie problem jest wydumany. Niewiele sie pewnie
    > pomyle, jak napisze i? po?owa pms widzia?a autobane na filmie?
    >
    > Wróce z tematem za 2 (?) lata - autostrad bedzie wtedy ju? tyle ile w
    > Lichtensteinie

    No ciekawe ciekawe, mówisz wyburzą nam aż tyle autostrad?
    Liechtenstein ma 323 km dróg o twardej nawierzchni.

    --
    Pozdrawiam,
    ICQ: 398539334, Tlen: madman1985, GG: 2283138

  • 4. Data: 2010-01-08 01:29:19
    Temat: Re: (powtrzenie za 2 lata) Za 54 PLNy miesic na czeskiej autobanie
    Od: "Abecadło" <a...@h...com>

    > No ciekawe ciekawe, mówisz wyburzą nam aż tyle autostrad?
    > Liechtenstein ma 323 km dróg o twardej nawierzchni.

    Dawno tam nie byłem, ale autostrad nie przypominam sobie żadnych

  • 5. Data: 2010-01-08 01:52:05
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Thu, 7 Jan 2010 22:04:15 +0100, Max_P wrote:
> [...]
    >dotyczą 250 km, to faktycznie problem jest wydumany. Niewiele się pewnie
    >pomylę, jak napiszę iż połowa pms widziała autobanę na filmie?

    Troche tych autostrad jednak juz jest, to mysle ze wiecej widzialo
    choc raz.

    >Wrócę z tematem za 2 (?) lata - autostrad będzie wtedy już tyle ile w
    >Lichtensteinie, więc będzie chyba o czym pisać.

    A tam ile jest - 1000km ?

    Problem u nas jest taki ze mamy te autostrady rozne.
    No i dziura w budzecie wielka.

    Predzej wszystkie panstwowe pojda w dzierzawe niz rzad zechce placic
    prywatnym posiadaczom :-(

    J.

  • 6. Data: 2010-01-08 02:45:30
    Od: Adam Wołk-Jankowski <j...@b...tego.1000lecie.pl>

    > A tam ile jest - 1000km ?

    Gdyby wybetonowali cały kraj i porobili pasy w kółko to by się tyle nie
    uzbierało - Lichtenstein ma 160km2, czyli tyle samo co Katowice ;)
    --
    Z poważaniem:
    Adam Wołk-Jankowski

  • 7. Data: 2010-01-08 08:45:18
    Od: MadMan <m...@n...wp.pl>

    Dnia Fri, 8 Jan 2010 01:29:19 +0100, Abecad?o napisał(a):

    > Dawno tam nie by?em, ale autostrad nie przypominam sobie ?adnych

    No cóż, przy 323 km dróg utwardzonych raczej trudno o więcej niż 323 km
    autostrad, i do tego zmierzałem.

  • 8. Data: 2010-01-08 09:51:05
    Od: "Wooyek" <wooyek@(nospam)epf.pl>

    > Gdyby wybetonowali cały kraj i porobili pasy w kółko to by się tyle nie
    > uzbierało - Lichtenstein ma 160km2, czyli tyle samo co Katowice ;)

    Mam wrażenie, że odpowiadający w tym wątku mają spory problem z
    wychwytywaniem ironii...

  • 9. Data: 2010-01-08 11:21:21
    Od: "Arek (G)" <a...@b...pl>

    W dniu 2010-01-08 09:51, Wooyek pisze:

    > Mam wrażenie, że odpowiadający w tym wątku mają spory problem z
    > wychwytywaniem ironii...

    Co niektórzy tak mają. Nawet jakby ironia wlazła im na pusty łeb i
    nasrała to by tego nie zauważyli.

    A.