  • 1. Data: 2010-01-07 13:35:37
    Temat: Gdzie na trasie Wojcieszyn->Puławy->Warszawa->Gdańsk zatankuję najtaniej ON?
    Od: "MCPC" <m...@w...pl>

    Witam

    Jadę jutro tą trasę i muszę wlać sporo ON do baku - ktoś może polecić jakąś
    niedrogą stację z normalnym paliwem?

    Pzdr

  • 2. Data: 2010-01-07 13:47:50
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>

    MCPC wydusił z siebie te słowy:

    > Witam
    >
    > Jadę jutro tą trasę i muszę wlać sporo ON do baku - ktoś może polecić
    > jakąś niedrogą stację z normalnym paliwem?

    to Ci dopiero dylemat - zmuszony jestes wlać do zbiornika sporo ON.

    Po prostu mega ROTFL

    --
    Kuba (aka cita) gg:1461968 www.cita.pl
    Dwie ogony - Myszka (2005r) i Irma (2006r)

    Prywatna prosba o rozpowszechnienie tego adresu:
    http://wykręćnumer.pl/

  • 3. Data: 2010-01-07 14:01:25
    Od: MarcinJM <m...@i...pl>

    Kuba (aka cita) pisze:
    > MCPC wydusił z siebie te słowy:

    > to Ci dopiero dylemat - zmuszony jestes wlać do zbiornika sporo ON.
    >
    > Po prostu mega ROTFL

    Z reka na sercu kto patrzy ile kosztuje paliwo na danej stacji i na tej
    podstawie tankuje lub nie?

    Ja nie patrze, leje w firmowych stacjach i tyle (auta prywatne, firmowki
    sie nie licza ;))
    Szczerze mowiac nawet nie wiem po ile jest noPb95... 4 z groszami? tyle
    wiem, a gaz cos kolo 2 z groszami.
    Diesla zona tankuje wiec tez nie wiem po ile jest. W okolicach 4zl chyba.

    MarcinJM

  • 4. Data: 2010-01-07 14:06:49
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>

    MarcinJM wydusił z siebie te słowy:

> [...]
    > tyle wiem, a gaz cos kolo 2 z groszami.
    > Diesla zona tankuje wiec tez nie wiem po ile jest. W okolicach 4zl

    ze skrajności w skrajność.
    Takich co to nie wiedzą po ile jest paliwo jest mało i nie wiem czy jest sie
    czym chwalic.
    Nie w tym rzecz. Kolega pisze na grupe, ze musi zatankowac samochod i pyta
    gdzie to zrobic. Przecież to komiczne...

    ps. ciekawe czy ma już plan ile weźmie ze sobą kanapek, czy termos z kawą
    czy z kawą i z herbatą, po ilu minutach jazdy zrobi przerwe, czy w bagażniku
    jest już saperka, grabki, miotła, spodnie i majtki na zmiane w razie "W" i
    czy sprawdził już wszystkie płyny w aucie, a w kołach jest azot...

  • 5. Data: 2010-01-07 14:29:42
    Od: Bydlę <b...@b...com>

    MarcinJM wrote:
    > Z reka na sercu kto patrzy ile kosztuje paliwo na danej stacji i na tej
    > podstawie tankuje lub nie

    Ja.
    Ponieważ różnica w cenie sięga 30 groszy - wybieram tę stację (firmową),
    która oferuje to samo paliwo w niższej cenie.
    Już wspomniałem o tym w innym wątku - dla mnie to 80-100 km jazdy za
    friko przy każdym tankowaniu.

    --
    Bydlę

  • 6. Data: 2010-01-07 14:31:06
    Od: Bydlę <b...@b...com>

    Kuba (aka cita) wrote:
    > ps. ciekawe czy ma już plan ile weźmie ze sobą kanapek, czy termos z
    > kawą czy z kawą i z herbatą, po ilu minutach jazdy zrobi przerwe, czy w
    > bagażniku jest już saperka...

    Uważasz, że tylkio idioci planują swoje działania?

    --
    Bydlę

  • 7. Data: 2010-01-07 14:35:20
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>

    Bydlę wydusił z siebie te słowy:

    > z > kawą czy z kawą i z herbatą, po ilu minutach jazdy zrobi
    > przerwe, czy w > bagażniku jest już saperka...
    >

    > Uważasz, że tylkio idioci planują swoje działania?

    ależ oczywiście, ze nie.
    Jednak jak wstaje to nie musze planować wyjscia do łazienki i mycia zębów,
    zjedzenia sniadania i zrobienia kupy.

    Tankowanie samochody do pełna podane jako na tyle wyjątkowa sytuacja przed
    wyjazdem, ze az warto o tym napisac na pms jest ... hmm... smieszne.

  • 8. Data: 2010-01-07 14:36:44
    Od: MarcinJM <m...@i...pl>

    Bydlę pisze:

    > Uważasz, że tylkio idioci planują swoje działania?

    Sadze, ze Kuba mial na mysli pewne nadmiarowe planowanie dalekiej (caly
    zbiornik paliwa!) wyprawy.
    Ja np. Gizycko - poznan, gdzie jezdze regularnie robie za pomoca: ubrac
    sie, wejsc do samochodu, pojechac.

    MarcinJM

  • 9. Data: 2010-01-07 14:41:40
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>

> [...]

    > (caly zbiornik paliwa!) wyprawy.
    > Ja np. Gizycko - poznan, gdzie jezdze regularnie robie za pomoca:
    > ubrac sie, wejsc do samochodu, pojechac.

    dokladnie.

    Mnie w PL zawsze zastanawialo jak to jest, ze jak ktoś idzie do pracy, to
    jakos 8 godz plus dojazd wytrzymuje bez kanapek, ale jak ktoś jedzie gdzies
    autem i spędzie w aucie 2,3,4 godziny, to zapasów jak na tydzien zabiera.
    Masakra po prostu.
    Nie mówiąc już o studiowaniu mapy przez trzy dni z rzędu przed wyjazdem,
    obdzwanianie znajomych "jak jechać najlepiej" i napisanie wątki na pms z tym
    samym pytaniem, zeby potwierdzić to co powiedzieli znajomi (nie jeden taki
    wątek już tu czytalem).

    I jakkolwiek jadąc gdzies pierwszy raz zwykle rzucam okiem na mape, choć
    zdarza mi sie, ze robie to albo w samochodzie, albo włączam navi i w ogole
    sie nie zastanawiam, jednak jakies głębokie przemyslenia na temat tras,
    ekwipunku i "tankowania do pełna" to jest lekkie przegięcie.

  • 10. Data: 2010-01-07 17:36:53
    Od: "emes" <e...@e...pl>

> [...]
    > sie nie zastanawiam, jednak jakies głębokie przemyslenia na temat tras,
    > ekwipunku i "tankowania do pełna" to jest lekkie przegięcie.

    gdyby zapytal czy jest sens planowac trase 3 miesiace wczesniej, planujac
    koszty, zabezpieczajac sie kontraktami terminowymi na rope itp itp,
    to bys mu powiedzial zapewne ze tu i tu jest ropa po 3 zl....

    (ironia jakby ktos nie zrozumial)