  • Data: 2009-06-26 11:47:45
    Temat: poszukiwania nieelektronika
    Od: Osadnik <o...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    poszukuję czegoś takiego co wyglądało mniej więcej tak na obrazku
    Pisze czegoś bo i nazwy i tego co dokładnie robi jednym słowem sie
    określić nie da.

    http://img30.imageshack.us/img30/5316/ulcos.gif

    Znajomy mówił coś o jakimś UL2232 albo LM2232 (niestety pewnie oba
    nieprawidłowe określenia bo nie zapamiętałem dobrze a ze znajomym nie
    będę miał na długo żadnego kontaktu, raz już widziałem właśnie datasheet
    tego czegoś i mi bardzo pasowało jednak nie zapisałem sobie go nigdzie.

    Działo to mniej więcej tak jak szereg transoptorów tyle ze korzystało z
    doprowadzonego już napięcia, miało wspólna masę i w ogóle było
    zapakowane w jednym pudełku dzięki czemu oszczędza się miejsca na
    płytce. Taki rodzaj wzmacniania słabych sygnałów.
    w moim wypadku sygnały pochodziły by z portu LPT wiec istotne jest tylko
    przekazywanie stanu jest nie ma dalej ale korzystając już z większego
    napięcia o większej wydajności prądowej.
    Poza tym jak zabezpiecza sie port LPT żeby nie pobrało więcej, nie chce
    go uszkodzić.