eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikapostarzanie nie poplacaRe: postarzanie nie poplaca
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!goblin1!goblin.stu.neva.ru!eternal-september.org!feeder.eternal-septem
    ber.org!mx02.eternal-september.org!.POSTED!not-for-mail
    From: "Pszemol" <P...@P...com>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: postarzanie nie poplaca
    Date: Sat, 2 Jan 2016 13:33:54 -0600
    Organization: A noiseless patient Spider
    Lines: 1
    Message-ID: <n698i2$b6f$1@dont-email.me>
    References: <1wvsz6kvcc4di$.awcd8ryn7eti$.dlg@40tude.net>
    <6...@g...com>
    <d...@4...com>
    <9...@g...com>
    <n61bmd$kbd$1@dont-email.me> <n61d6c$1s0$1@node2.news.atman.pl>
    <6...@g...com>
    <n61jb5$hb5$1@dont-email.me>
    <0...@g...com>
    <n63ann$55s$1@dont-email.me> <56853974$0$655$65785112@news.neostrada.pl>
    <n64cu2$ju6$1@dont-email.me> <5687b32a$0$682$65785112@news.neostrada.pl>
    Reply-To: "Pszemol" <P...@B...com>
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Injection-Date: Sat, 2 Jan 2016 19:31:14 -0000 (UTC)
    Injection-Info: mx02.eternal-september.org;
    posting-host="3920d660af9c0aaa6d4a8c77cc504c8d";
    logging-data="11471";
    mail-complaints-to="a...@e...org";
    posting-account="U2FsdGVkX1+tgJgTL1fsbUFTw5FOZTgi"
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V14.0.8117.416
    In-Reply-To: <5687b32a$0$682$65785112@news.neostrada.pl>
    X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 14.0.8117.416
    Importance: Normal
    Cancel-Lock: sha1:BbgeBzNYC0Sy5x75vmnPldzHdZ0=
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.elektronika:691309
    [ ukryj nagłówki ]

    "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net> wrote in message
    news:5687b32a$0$682$65785112@news.neostrada.pl...
    > Użytkownik "Pszemol" <P...@P...com> napisał w wiadomości
    > news:n64cu2$ju6$1@dont-email.me...
    >> "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net> wrote in message
    >> news:56853974$0$655$65785112@news.neostrada.pl...
    >>> Użytkownik "Pszemol" <P...@P...com> napisał w wiadomości
    >>> news:n63ann$55s$1@dont-email.me...
    >>>> "Budyń" <b...@r...pl> wrote in message
    >>>> news:0720918b-09d7-4786-afec-57dd9b4de484@googlegrou
    ps.com...
    >>>>
    >>>> Konsument ma mieć swój rozum i nie dać się nakłaniać do dziadostwa.
    >>>> Naprawdę nie czujesz różnicy w dźwięku pomiędzy słuchawkami
    >>>> za 2,50zł a takimi za 60zł?
    >>>
    >>> Bardzo często nie ma różnicy pomiędzy wyrobem za 2,50 i za 60 zł. Ten
    >>> droższy jest produkowany z tańszego poprzez zmianę metki z ceną. :)
    >>
    >> Bardzo często - zgoda.
    >> Ale wśród tych za 60zł można już coś wybrać lepszego.
    >
    > Jeśli masz możliwość potestować dokładnie przed zakupem. Czasem dopiero po
    > kilku dniach używania masz możliwość zauważyć wady zakupionego sprzętu.

    W USA, gdzie mieszkam i pracuję, sprzedawcy detaliczni dają od 15
    do 30 dni na rutynowe zwroty towaru, który po zakupie nie spełnił
    z jakiegoś powodu Twoich oczekiwań. Niektóre sklepy skasują 10-15%
    zapłaconej kwoty ale większość zwraca całą zapłaconą sumę...
    Jak jest w Polsce?

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: