  • 1. Data: 2015-10-28 15:26:52
    Temat: posel bez prawa jazdy
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    http://www.gazetawroclawska.pl/artykul/9031766,posel
    -zmijan-stracil-prawko-za-nadmierna-predkosc,id,t.ht
    ml

    Posel Żmijan, 103/50.

    Posel znow zostal wybrany, ale nowy Sejm chyba nie bedzie mial
    problemu z zatwierdzeniem kary, bez wnikania w dokladnosc pomiarowa
    :-)

    Kto tam ma blizej ... niech zobaczy czym posel jezdzi :-)

    J.

  • 2. Data: 2015-10-28 15:50:16
    Temat: Re: posel bez prawa jazdy
    Od: Czesław Wiśniak <k...@w...pl>

> [...]
    > :-)
    >
    > Kto tam ma blizej ... niech zobaczy czym posel jezdzi :-)

    Znowu z PO ?:)
    To ten ?
    http://cdn17.se.smcloud.net/t/photos/200081/to_ten_g
    osc_wymyslil_nowy.jpg

  • 3. Data: 2015-10-29 22:20:00
    Od: Jawi <g...@p...fm>

    W dniu 2015-10-28 o 15:26, J.F. pisze:
> [...]
    >
    > Posel znow zostal wybrany, ale nowy Sejm chyba nie bedzie mial
    > problemu z zatwierdzeniem kary, bez wnikania w dokladnosc pomiarowa
    W życiu piękne są tylko chwile. ;)