  • 1. Data: 2009-11-26 20:49:38
    Temat: porząek w torbie- dobre zwyczaje :-)
    Od: Marek <m...@p...onet.pl>

    Jako zczęsliwy poisadacz ND5000 kupiłem wysyłkowo torbe HAMA. Aparat da się
    włozyć obiektywem do dołu, body opiera się o boczne ścianki. Jaki jest
    "dobry zwyczaj" przechowywanai aparatu: obiektywem do dołu i wyjmowac za
    body, czy obiektywem do góry, i wyjmowac za obiektyw ?

  • 2. Data: 2009-11-26 20:56:37
    Temat: Re: porząek w torbie- dobre zwyczaje :-)
    Od: "R" <...@n...spam>

    Użytkownik "Marek" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > "dobry zwyczaj" przechowywanai aparatu: obiektywem do dołu i wyjmowac za
    > body, czy obiektywem do góry, i wyjmowac za obiektyw ?

    Zwykle obiektywem w dół, ale spróbuj oprzeć body na węższym boku, uchwytem
    do góry. Pod obiektyw można położyć podpórkę z gąbki. Wtedy jednym ruchem
    chwytasz aparat i wyjmujesz z torby. Wg mnie to najwygodniejsze rozwiązanie.
    R.

  • 3. Data: 2009-11-27 11:06:45
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

> [...]
    > wyjmowac za
    > body, czy obiektywem do góry, i wyjmowac za obiektyw ?

    Ja bym sie tam spytal co ciezsze :-)

    No i jeszcze jaki moment gnacy daje obiektyw, bo na dobrym tele w
    poziomie to dzwignia jest juz spora :-)

    J.

  • 4. Data: 2009-11-27 11:11:38
    Od: de Fresz <d...@n...o2.pl>

    On 2009-11-26 21:56:37 +0100, "R" <...@n...spam> said:

> [...]
    > chwytasz aparat i wyjmujesz z torby. Wg mnie to najwygodniejsze rozwiązanie.

    Też zawsze tak uważałem. Niestety nie każda torba to umożliwia i jest
    to pod kątem wykorzystania przestrzeni dość nieekonomiczny sposób. Ale
    IMHO najwygodniejszy.

    de Fresz

  • 5. Data: 2009-11-27 12:39:51
    Od: "adam" <j...@o...maile.com>

    Użytkownik "Marek" napisał
> [...]
    > "dobry zwyczaj" przechowywanai aparatu: obiektywem do dołu i wyjmowac za
    > body, czy obiektywem do góry, i wyjmowac za obiektyw ?

    Raczej bez różnicy.
    Miałem różne kombinacje sprzętu i plecaków/toreb - istotne jest aby sprzęt
    tak leżał aby dało się go pewnie chwycić i wyjąć.

    adam

  • 6. Data: 2009-11-27 12:57:49
    Od: Anonymouse <j...@g...pl>

    On 26 Lis, 21:49, Marek <m...@p...onet.pl> wrote:

    > "dobry zwyczaj" przechowywanai aparatu:

    Ostatnio najbardziej trendy jest zaopatrzenie torby w małe
    elektromagnesiki na baterie AAA. Umieszcza się je w torbie w taki
    sposób, aby aparat włożony do torby lewitował ma szczelinach
    magnetycznych. Gdzieś widziałem takie coś na ebay'u - posukaj na pewno
    znajdziesz.

    PS
    Jeśli masz zbyt plastikowy korpus / obiektyw, to mozesz dokupić
    specjalne metalowe obręcze na obiektyw i korpus.

  • 7. Data: 2009-11-27 13:27:06
    Od: "b...@n...pl" <b...@n...pl>

    Anonymouse wrote:

> [...]
    > Jeśli masz zbyt plastikowy korpus / obiektyw, to mozesz dokupić
    > specjalne metalowe obręcze na obiektyw i korpus.

    Gadżet dla osób, które nie wiedzą na co wydawać pieniądze. Pomijając to,
    że żadnej ochrony nie zapewnia. Jakiej wielości musiałyby być
    elektromagnesy, żeby utrzymać 1 kg przy wstrząsie nawet te głupie 3G. I
    jak to wpłynie na pamięć aparatu.

    wer

  • 8. Data: 2009-11-27 15:11:54
    Od: l...@l...localdomain

    W poście <heojnd$78b$2@node2.news.atman.pl>,
    b...@n...pl nabazgrał:
    > Jakiej wielości musiałyby być
    > elektromagnesy, żeby utrzymać 1 kg przy wstrząsie nawet te głupie 3G. I
    > jak to wpłynie na pamięć aparatu.

    Masz aparat z twardym dyskiem? :P

    Sam się też kiedyś na to złapałem.

    --
    If all your 3-year-old has is a hammer, watch out for the furniture.
    --Donal K. Fellows, o programowaniu obiektowym

  • 9. Data: 2009-11-27 15:29:40
    Od: Dawid <m...@n...pl>

    l...@l...localdomain pisze:
    > W poście <heojnd$78b$2@node2.news.atman.pl>,
    > b...@n...pl nabazgrał:
    >
    > Masz aparat z twardym dyskiem? :P
    nie, na dyskietki

    > Sam się też kiedyś na to złapałem.

    na czym, posiadasz taką kosmiczną torebkę ? :-)

    Naprawdę jesteście tacy ..........myślący inaczej?
    Druga sprawa, gdyby takie cuś istniało, to co ma tu twardy dysk do tego.
    W takim polu lepiej pomyśleć o kartach i elektronice.
    Zwykła torba jest najlepsza i długo jeszcze tak będzie.
    Aparat umieścić tak, by właścicielowi było wygodnie.
    Pozdrawiam

  • 10. Data: 2009-11-27 15:55:47
    Od: l...@l...localdomain

    W poście <heordk$s9k$1@atlantis.news.neostrada.pl>,
    Dawid nabazgrał:

    > na czym, posiadasz taką kosmiczną torebkę ? :-)

    Na tym, że nie pomyślałem o tym, że flash nie jest pamięcią
    magnetyczną.