  • 11. Data: 2013-07-02 00:47:37
    Temat: Re: poprawienie czułości radia
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Kukus Minipalus" <d...@i...pl> wrote in message
    news:51d1e2dc$0$3008$6d5eeec5@news.sunnyusenet.com..
    .
    > Człowieku, ty naprawdę nie wiesz kim ten głupek jest?

    Już nieważne kim jest, ale radzenie komuś zielonemu
    aby sobie "pokręcił rdzeniami przypadkowych cewek
    w radio" to prosta droga do nieodwracalnego popsucia
    sobie radyjka...

  • 12. Data: 2013-07-02 05:54:35
    Od: "identyfikator: 20040501" <N...@g...pl>

    do europy smieciu

  • 13. Data: 2013-07-02 07:00:04
    Od: Grzegorz Kurczyk <g...@c...slupsk.pl>

    W dniu 02.07.2013 05:54, identyfikator: 20040501 pisze:
    > do europy smieciu

    To nie tak prosto... śmieci teraz muszą być segregowane.

  • 14. Data: 2013-07-02 08:16:15
    Od: "identyfikator: 20040501" <N...@g...pl>

    > To nie tak prosto... śmieci teraz muszą być segregowane.

    tak to najpierw do PO później do europy...

  • 15. Data: 2013-07-02 14:32:33
    Od: bartekltg <b...@g...com>

    W dniu 2013-07-01 22:13, Kukus Minipalus pisze:

    > "Andrzej" <d...@o...pl> schrieb im Newsbeitrag

    > Człowieku, ty naprawdę nie wiesz kim ten głupek jest?

    Z drugiej stony, wątek wątek będzie siedział w wyszukiwarkach
    i ludzie z podobnym problemem na niego trafią. Parę rzeczowych
    odpowiedzi nie zaszkodzi.

    pzdr
    bartekltg

  • 16. Data: 2013-07-02 14:35:44
    Od: "identyfikator: 20040501" <N...@g...pl>

    > Z drugiej stony, wątek wątek będzie siedział w wyszukiwarkach
    > i ludzie z podobnym problemem na niego trafią. Parę rzeczowych
    > odpowiedzi nie zaszkodzi.

    hint: moderatorzy elektrody

  • 17. Data: 2013-07-04 02:17:59
    Od: "ak" <a...@n...pl>

    identyfikator: 20040501 wrote:
    > dostałem zagadnienie po/europa do realizacji...
    > jest radio: http://e-serwis.org/smietnik/gola_baba.jpg
    > na scalaku
    > CXA1019m
    > problem jest taki, że podczas słuchania stacji występują duże szumy...
    > dotykam paluchem do anteny, ale szumy się nie zmniejszają...
    >
    > napisałbym na elektrodzie, ale zostałem zbanowany bo zrobiłem błąd
    > ortograficzny...
    >
    > więc jakby mi Ktoś coś doradził to byłbym wdzięczny.

    Kupić lub zainstalowac ów słownik? :-)

  • 18. Data: 2013-07-04 02:32:51
    Od: "ak" <a...@n...pl>

    > hint: moderatorzy elektrody

    Nie moglbys sie przy okazji troche poduczyc podstaw elektrotechniki, pozniej
    samodzielnego myslenia aby nie zadawac i nie udzielac debilnych pytan i
    odpowiedzi?