  • Data: 2009-08-08 17:02:27
    Temat: pomocy - jak uratowac zaginione pliki?
    Od: "dziadek69" <a...@u...tlen.pl> szukaj wiadomości tego autora

    witam

    podlaczam karte czytnikiem, wchodze na nia, wybieram WYTNIJ a nastepnie
    WKLEJ do folderu na pulpicie.
    po skopiowaniu 10 zdjec (z 300) nagle komunikat "nie mzona skopiowac pliku
    IMGXXX" i guzik OK.
    kliknalem OK, przerwano kopiowanie, ale.... pliki zniknely z karty, na dysku
    tez ich nie ma.

    karta wyglada na cala pusta, po sprawdzeniu jej pojemnosci mam info:

    -wolne miejsce: 0kb
    -zajete miejsce: 0kb

    czyli jakis blad, fajnie by bylo, gdyby udalo mi sie odzyskac te foty,
    probowalem programem "recover my photos" ale nic nie wykrywa.

    karta to Kingston 1024MB compact flash elite pro high speed,
    system to win xp

    licze na pomoc, pozdrawiam