    From: "Marcin Wasilewski" <j...@a...pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: pomiar prądu - bocznik i atmega
    Date: Fri, 4 Mar 2011 00:08:07 +0100

    Chcę mierzyć prąd w układzie z ATMEGĄ i w zasadzie wiem jak to zrobić za
    pomocą bocznika.
    Kłopot w tym, że chcę mierzyć prąd tego samego układu. Więc jeśli zastosuję
    bocznik na linii GND, to będę miał napięcie ujemne względem masy. Co więc
    zrobić?
    Jedyne co mi przychodzi na myśl to rezystor na linii VCC i pomiar napęcia
    przed rezystorem względem VCC. Natomiast wszelkie przykłady jakie widzę,
    stosują bocznik na linii GND.

    Jakieś rady praktyków jak to rozwiązać mile widziane.