  • 1. Data: 2011-08-20 21:01:58
    Temat: południe północ - jakieś nowości/utrudnienia?
    Od: ToMasz <twitek4@.gazeta.pl>

    witam

    potrzebuje bez problemu (jadę z dzieckiem) przejechać pi razy oko z
    Katowic nad morze. częstochowa, łódź toruń gdańsk władysławowo. Mniej
    więcej tak, ale mogę trasę zmienić. mam automapę 5.2 i nie kupie
    aktualizacji spowodu jednego wyjazdu. Proszę o informacje o stałych
    utrudnieniach i nowo otwartych drogach.
    Być może pytanie niektórym wyda sie naiwne,ale ostatnio wracając z
    pomorza, przejechałem sie błyskawicznie króciutkim odcinkiem autostrady,
    poto aby odstac godzinkę na 2km łączniku autostrady ze starą drogą...

    ToMasz

  • 2. Data: 2011-08-20 21:12:08
    Temat: Re: południe północ - jakieś nowości/utrudnienia?
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Sat, 20 Aug 2011 21:01:58 +0200, ToMasz <twitek4@.gazeta.pl> wrote:

    >Być może pytanie niektórym wyda sie naiwne,ale ostatnio wracając z
    >pomorza, przejechałem sie błyskawicznie króciutkim odcinkiem autostrady,
    >poto aby odstac godzinkę na 2km łączniku autostrady ze starą drogą...

    Dlatego lepiej jest zjechać z A1 na węźle Warlubie.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 3. Data: 2011-08-20 22:23:19
    Od: "dremka" <d...@z...gazeta.pl>

    ToMasz napisal:

    > witam
    >
    > potrzebuje bez problemu (jadę z dzieckiem) przejechać pi razy oko z
    > Katowic nad morze. częstochowa, łódź toruń gdańsk władysławowo.

    Ja jechałem standardowo do Włocławka, przez tamę na Lipno, Golub-Dobrzyń,
    Grudziądz i wjazd na A1 na drugim węźle. Trasa ok, zresztą ktoś tutaj tak
    wczesniej radził. Między Lipnem a Grudziądzem jest fragment z łukami i
    ograniczeniami do 60, warto się stosować, bo można wylecieć... Jesli masz CB
    i slyszysz o korkach do Wladyslawowa to mozna probowac przez Karwie od
    drugiej strony...

    --
    dremka

  • 4. Data: 2011-08-20 22:31:55
    Od: Przemek V <przemmvv@d?imejl.com>

    W środę była jakaś masakra na ok. 3-4 km. przed Chełmnem. Objechałem
    polami do Chełmna i po wyjechaniu tuż przed mostem na Wiśle widać było
    też z drugiej strony korek na jakieś 2 km. na północ od mostu co
    sugerowałoby jakieś dziwne wahadło. Nie wiem czy to jednorazowa akcja
    czy coś permanentnego. Dalej był już luz.

  • 5. Data: 2011-08-21 00:33:32
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2011-08-20 19:01:58 +0000, ToMasz <twitek4@.gazeta.pl> said:

> [...]
    > pomorza, przejechałem sie błyskawicznie króciutkim odcinkiem
    > autostrady, poto aby odstac godzinkę na 2km łączniku autostrady ze

    To ustal ze sobą dzień wyjazdu i godzinę, a następnie obejrzyj na
    Targeo jak wygląda droga w tych godzinach (w historii).
    To całkiem nieźle pokazuje gdzie są stale zatwardzenia...

    --
    Bydlę

  • 6. Data: 2011-08-21 08:44:05
    Od: a...@g...pl

    Przemek V wrote:

> [...]
    > sugerowałoby jakieś dziwne wahadło. Nie wiem czy to jednorazowa akcja
    > czy coś permanentnego. Dalej był już luz.

    Remont drogi na wlocie do Chełmna, korek 4km od Stolna do Chełmna.

    --
    Arek, arekmx|gazeta.pl

  • 7. Data: 2011-08-21 11:20:48
    Od: "KM" <n...@o...pl>

    "ToMasz" <twitek4@.gazeta.pl> wrote in message
> [...]
    > pomorza, przejechałem sie błyskawicznie króciutkim odcinkiem autostrady,
    > poto aby odstac godzinkę na 2km łączniku autostrady ze starą drogą...

    Witam!

    Jechalem do Wladyslawowa na poczatku sierpnia w poniedzialek ok 1:00 z
    Zabrza. Ruch na trasie do Czestochowy duzy, czasami w ciagu dnia nie ma tylu
    pojazdow..., dalej Lodz - przelot przez miasto bez problemow, dojazd do
    Wloclawka - tam wolno ale plynnie - prawdziwe korki zaczely sie zaraz za
    Wloclawkiem - jakos dotarlismy do Torunia - tam wjazd na "obwodnice" i
    jakies 2 godziny w korku - nastepnie wlot na A1 - troche czlowiek sie
    usmiechnal ze mozna jechac szybciej niz 30-40km/h, ale nie na dlugo... Z
    uwagi ze za bramkami na obwodnicy trojmiejskiej byl wypadek (ok 8km dlugi) -
    prawie wszyscy z CB zjechali na Pruszcz, tam do Gdanska i znowy wlot na
    obwodnice. Po paru km znowy korek na kilkanasie minut (co ciekawe wypadek
    byl na przeciwleglym pasie ) . A dalej to juz standardowo slimacze tempo
    prez Rumie oki 1,5 godziny - powolutku, powolutku, powolutku do
    Wladyslawowo. Calosc zamknela sie w okolo 13 godzinach..... Trzeba sie
    przygotowac tez na spore korki w samym Wladyslawowie.
    Z powrotem wyjechalem ok 10 rano w czwartek i bylo troche lepiej, bo do
    domu przyjechalem ok 21:30. Jechalem przez Torun - obwodnica juz byla
    zablokowana.
    Jechalem z dzieckiem wiec bylo sporo krotkich postojow.
    Byc moze dobra opcja byloby odbicie przed Wloclawkiem na Lipno, tam na Golub
    Dobrzyn i Grudziaz.
    Tak czy siak sytuacja na drodze zmienia sie tak szybko, ze nie da sie dac
    gotowej recepty - ktoredy bedzie najlepiej.
    Trzeba przygotowac sie na spora dawke "atrakcji" oraz wariatow za kolkiem.
    CB na pewno pomoze, chociaz mozna naslychac sie przeklenstw, muczenia,
    bekania itp. :) coz taki urok.
    Zycze bezporoblemowej podrozy.

    Pozdrawiam
    KM

  • 8. Data: 2011-08-22 08:38:16
    Od: Albercik <n...@g...pl>

    W dniu 20.08.2011 21:01, ToMasz pisze:
> [...]
    > pomorza, przejechałem sie błyskawicznie króciutkim odcinkiem autostrady,
    > poto aby odstac godzinkę na 2km łączniku autostrady ze starą drogą...

    Jeżeli chcesz szybko przejechać tę trasę, to Twoje pytanie powinno być
    nie którędy jechać, ale KIEDY jechać?

    Ja jechałem w niedziele nad morze, wyjechałem w niedzielę rano, nad
    morzem byłem wczesnym popołudniem, zero korków w moją stronę.
    Do domu wracałem w sobotę rano, gdy większość właśnie wybierała się na
    weekend nad może. Też zero korków, płynna jazda cały czas.