    From: "KM" <n...@o...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: południe północ - jakieś nowości/utrudnienia?
    Date: Sun, 21 Aug 2011 11:20:48 +0200

    "ToMasz" <twitek4@.gazeta.pl> wrote in message
    news:j2p0b7$7su$1@inews.gazeta.pl...
    > witam
    >
    > potrzebuje bez problemu (jadę z dzieckiem) przejechać pi razy oko z
    > Katowic nad morze. częstochowa, łódź toruń gdańsk władysławowo. Mniej
    > więcej tak, ale mogę trasę zmienić. mam automapę 5.2 i nie kupie
    > aktualizacji spowodu jednego wyjazdu. Proszę o informacje o stałych
    > utrudnieniach i nowo otwartych drogach.
    > Być może pytanie niektórym wyda sie naiwne,ale ostatnio wracając z
    > pomorza, przejechałem sie błyskawicznie króciutkim odcinkiem autostrady,
    > poto aby odstac godzinkę na 2km łączniku autostrady ze starą drogą...

> [...]

    Witam!

    Jechalem do Wladyslawowa na poczatku sierpnia w poniedzialek ok 1:00 z
    Zabrza. Ruch na trasie do Czestochowy duzy, czasami w ciagu dnia nie ma tylu
    pojazdow..., dalej Lodz - przelot przez miasto bez problemow, dojazd do
    Wloclawka - tam wolno ale plynnie - prawdziwe korki zaczely sie zaraz za
    Wloclawkiem - jakos dotarlismy do Torunia - tam wjazd na "obwodnice" i
    jakies 2 godziny w korku - nastepnie wlot na A1 - troche czlowiek sie
    usmiechnal ze mozna jechac szybciej niz 30-40km/h, ale nie na dlugo... Z
    uwagi ze za bramkami na obwodnicy trojmiejskiej byl wypadek (ok 8km dlugi) -
    prawie wszyscy z CB zjechali na Pruszcz, tam do Gdanska i znowy wlot na
    obwodnice. Po paru km znowy korek na kilkanasie minut (co ciekawe wypadek
    byl na przeciwleglym pasie ) . A dalej to juz standardowo slimacze tempo
    prez Rumie oki 1,5 godziny - powolutku, powolutku, powolutku do
    Wladyslawowo. Calosc zamknela sie w okolo 13 godzinach..... Trzeba sie
    przygotowac tez na spore korki w samym Wladyslawowie.
    Z powrotem wyjechalem ok 10 rano w czwartek i bylo troche lepiej, bo do
    domu przyjechalem ok 21:30. Jechalem przez Torun - obwodnica juz byla
    zablokowana.
    Jechalem z dzieckiem wiec bylo sporo krotkich postojow.
    Byc moze dobra opcja byloby odbicie przed Wloclawkiem na Lipno, tam na Golub
    Dobrzyn i Grudziaz.
    Tak czy siak sytuacja na drodze zmienia sie tak szybko, ze nie da sie dac
    gotowej recepty - ktoredy bedzie najlepiej.
    Trzeba przygotowac sie na spora dawke "atrakcji" oraz wariatow za kolkiem.
    CB na pewno pomoze, chociaz mozna naslychac sie przeklenstw, muczenia,
    bekania itp. :) coz taki urok.
    Zycze bezporoblemowej podrozy.

    Pozdrawiam
    KM