  • 1. Data: 2013-05-07 20:36:59
    Temat: Vordon -- smartfon
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    Nie znam grupy o smartfonach dlatego pytam tutaj.
    Vordon -- czy to coś ma sens. W sieci naczytałem
    się sporo zlego o Vordonie i chce poznać opinię
    osób, które to miały, bo widzę sporo smartfonów
    Vordon wygladających tak ładnie jak ten ponizej:

    http://allegro.pl/smartfon-tablet-vordon-4-7-2xsim-c
    zarny-wys-24h-i3205807716.html

    499 pln, dwa rdzenie, dwie SIMki, dwie kamerki
    (słabe, ale jednak) i LEDkowa lampa błyskowa...

    Rozdzielczość ekranu słaba, BT3 nie ma...

    Nie wiem, czy ma GPS -- chyba nie ma.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 2. Data: 2013-05-07 22:24:38
    Od: Iguan_007 Iguan_007 <i...@g...com>

    Rzecz gustu ale jesli rzeczywiscie nie ma GPS to dla mnie nieporozumienie. Co to za
    smartfon ktorego nie moge zapytac "gdzie jestem i jak dojade stad do centrum, gdzie
    jest najblizsza stacja benzynowa, jak daleko mam do wyjscia z tego lasu itd."

    Pozdrawiam,

    Iguan

    -
    Iguan007
    Sezon caly rok:

  • 3. Data: 2013-05-07 23:32:16
    Temat: Re: Vordon -- smartfon
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Iguan_007 Iguan_007" c...@g...co

> [...]
    > Co to za smartfon ktorego nie moge zapytac "gdzie jestem i jak dojade stad
    > do centrum, gdzie jest najblizsza stacja benzynowa, jak daleko mam do

    Dla mnie to też dyskwalifikacja, ale pytanie o Vordon pozostaje
    ważne, bo przeca inne Vordony mogą mieć odbiornik GPS.

    Carrefour od 08 maja oferuje GoVlever M723G za 479 plnów.

    http://www.ceneo.pl/22579110#tab=spec
    http://sklep.goclever.pl/tablet-goclever-m723g.html

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 4. Data: 2013-05-07 23:52:28
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Eneuel Leszek Ciszewski" kmbruv$orv$...@s...aioe.org

> [...]
    > ważne, bo przeca inne Vordony mogą mieć odbiornik GPS.

    > Carrefour od 08 maja oferuje GoVlever M723G za 479 plnów.

    Nie ma NFC (dla mnie to ciekawostka -- dobra do okradania),
    IPS (ma TFT -- IMO IPS jest lepsza niż TFT) i HDMI (dla mnie
    to mała wada) a poza tym 7 cali to dużo jak na telefon i chyba
    bym rozstał się ze smartfonem. :)

    Niektóre tablety tej wielkości I większe) mają tunery DVB-T.
    Ten nie ma, ale ja raczej nie jestem rozkochany w TV.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 5. Data: 2013-05-08 01:25:19
    Od: Padre <P...@n...net>

    No to obejrzyj jeszcze Goclever Fone 500, ma GPS-A i jak na początek
    dobre recenzje, może za wyjątkiem tych recenzentów wg. których każdy
    smartfon poniżej 1500zł to gówno a goclevera recenzują akonto, z
    wyobraźni. W każdym wypadku M723G używany przez blisko miesiąc a
    zapchany wszystkim gównem darmowym co się da ze sklepu play nie zawiesił
    się jeszcze ani raz, ba, nawet nie miewa okresów zadumy nad aplikacjami
    jak wiele tanich smartfonów. Niestety przy rozmowie zdaje się z
    centymetr za szeroki żeby go wygodnie/pewnie trzymać.

  • 6. Data: 2013-05-08 01:35:31
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Padre" kmc329$l7t$...@m...internetia.pl

> [...]
    > nad aplikacjami jak wiele tanich smartfonów. Niestety przy rozmowie
    > zdaje się z centymetr za szeroki żeby go wygodnie/pewnie trzymać.

    Rozmowy telefoniczne są dla mnie bardzo ważne -- 5 pln płacę na dwa
    miesiące w mBanku i mam teraz nadmiar niemal 15 plnów oraz SMS, że
    13 maja kończą się wychodzące, czyli kolejne 5 pln trzeba wrzucić
    w śmietnik... Rozmawiam z kim się da, gdy jestem poza zasięgiem
    bezpłatnego (z PLAY) na stacjonarki... Ale nijak nie umiem tego
    wydzwonić...

    Mniej RAMek, mniej CPU, więcej kamerki, mniej waży (ze 2 razy
    mniej, co cieszy) i ma stosunkowo duży akumulator...

    Jeśli nie ma dualSIMa -- to dla mnie bez sensu jako
    smartfon, gdyż korzystam z Aero2.

    -=-

    Czy on ma UMTS na 900 MHz?

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 7. Data: 2013-05-08 01:39:34
    Od: Padre <P...@n...net>

    > Jeśli nie ma dualSIMa -- to dla mnie bez sensu jako
    > smartfon, gdyż korzystam z Aero2.
    >
    > -=-
    >
    > Czy on ma UMTS na 900 MHz?

    723g na pewno działa z Aero2 - deklaracja producenta, Fone 500 też ma
    dual sim ale chyba nie współpracuje z Aero2

  • 8. Data: 2013-05-08 01:42:55
    Od: Padre <P...@n...net>

    > Rozmowy telefoniczne są dla mnie bardzo ważne -- 5 pln płacę na dwa
    > miesiące w mBanku i mam teraz nadmiar niemal 15 plnów oraz SMS, że
    > 13 maja kończą się wychodzące, czyli kolejne 5 pln trzeba wrzucić

    Ja nie mam nic darmowego w T-Mobile to bywają miesiące jak mam dużo
    spraw że nawet 10zł wydzwonię...

  • 9. Data: 2013-05-08 01:44:04
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Padre" kmc3t0$nud$...@m...internetia.pl

    > 723g na pewno działa z Aero2 - deklaracja producenta, Fone 500 też ma dual sim ale
    chyba nie współpracuje z Aero2

    To szkoda, bo dla mnie Aero2 jest istotne poza domem.
    CPU ma chyba tyle samo, co wskazany przeze mnie tablet.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 10. Data: 2013-05-08 01:48:24
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Padre" kmc439$oi4$...@m...internetia.pl

    > Ja nie mam nic darmowego w T-Mobile to bywają miesiące jak mam dużo spraw że nawet
    10zł wydzwonię...

    Nie stać mnie na tę rozrzutność. Matka płaci ponad 3 dychy co miesiąc.
    (więcej niż ja w ciągu roku, ale przechodzę do Play, gdzie chcę mieć
    dychę na rok, czy 5 na rok plus 5 na wstępie; komórka służy mi raczej
    do odbierania SMSów i czasami do odbierania rozmów)

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'