  • 21. Data: 2010-04-27 21:55:36
    Temat: Re: pogróżki na skrzyżowaniu
    Od: Michał Gut <m...@w...pl>

    potem z numerami zglosic sie na policje i zglosic grozby karalne. na pytanie
    policjanta czy czujesz sie zagrozony odowiadasz tak czuje sie zagrozony.
    potem sprawa z kodeksu wykroczen, zawias.

    ponadto mozesz probowac jeszcze zglosic niebezpieczna jazde podajac jego
    blachy(i jadac za nim podajac jego pozycje).

  • 22. Data: 2010-04-27 21:56:24
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Karolek wrote:

    > Glownie bron sie wyciaga i jednak sie z niej nie strzela (strzelanie to
    > ostatecznosc), chociaz do takich osobnikow w zasadzie moznaby strzelac ;>

    głownie to sie broni nie wyciaga jak nie ma zamiaru sie z niej strzelac.

  • 23. Data: 2010-04-27 22:00:02
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Michał Gut wrote:
    > potem z numerami zglosic sie na policje i zglosic grozby karalne. na
    > pytanie policjanta czy czujesz sie zagrozony odowiadasz tak czuje sie
    > zagrozony. potem sprawa z kodeksu wykroczen, zawias.

    aha,
    policja po numerach przyjdzie do wlasciciela i przedstawi mu sytuację,
    że jan kowalski z ulicy Karkonoskiej zglosil grozby karalne i oni chca
    ustalic kto wowczas jechal.
    Wlasciciel odpowiada, ze nikt, ale chetnie sobie z panbem janem
    kowalskim z karkonoskiej porozmawia na osobnosci.
    a policja ci odpisze, że z powodu niewykrycia psrawcy sprawa została
    umorzona.

    > ponadto mozesz probowac jeszcze zglosic niebezpieczna jazde podajac jego
    > blachy(i jadac za nim podajac jego pozycje).

    komu i po co?

  • 24. Data: 2010-04-27 22:01:03
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    radxcell wrote:
    > - jesli do Ciebie wysiądą...

    ...odjeżdżasz

  • 25. Data: 2010-04-27 22:01:38
    Od: "bratPit" <k...@o...pl>

    > Zanim sie go zostawi, daje mu się łopatę i każe kopać słuszny dołek.

    można, ale nie musiałby mu już nic dawać, cwaniaczek byłby 'posrany' już na
    sam widok otoczenia,

    brat

  • 26. Data: 2010-04-27 22:12:40
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    ["Followup-To:" header set to pl.misc.samochody.]

    > nie wiem kim jest pan Tercjak i:
    > - dopoki oni siedzą w aucie, siedzisz.
    > i tak jak pisza ziomki, kręcisz, ale:
    > - jesli do Ciebie wysiądą, wysiadasz.
    > jesli chca Ci zrobic krzywde, w samochodzie nie masz szans. pierwszym uderzeniem
    > leci szyba, a potem juz Cie młócą bez szans na reakcję. wystawienie Ciebie z
    > samochodu zajmie fachowcowi okolo 1,5 sekundy lacznie z rozpieciem
    > Twojego pasa.

    Fachowiec to się nie zajmuje awanturą na skrzyżowaniu, a naćpanany
    dresiarz łatwiej będzie miał spuścić łomot jak wyjdziesz niż przez
    wybitą szybę. Za to będąc w samochodzie można sobie pojeździć przód-tył
    (nawet zawadzając o inne samochody) Lepiej zapłacić później niż stracić
    zdrowie/życie.

    Pzdr,
    Krzysiek Kiełczewski

  • 27. Data: 2010-04-27 22:13:53
    Od: Filip KK <n...@n...pl>

    W dniu 2010-04-27 19:13, Pedro pisze:
    > Jechałem ulicą Widok we Wrocławiu i skręcałem na światach w Kazimierza
    > Wielkiego (miałem włączony kierunkowskaz) ,

    No widzisz Kolego... Ja w swoim BMW wożę w drzwiach wielki nóż. Kuchenny
    rzecz jasna.. Jak ktoś mnie wkur**, to mu z chęcią go pokażę... Mam też
    3 rolki różnych taśm, izolacyjna, bawełniana i dwustronna. Mam też
    złączkę do węży ogrodowych. Znajdzie się też kilka innych rzeczy.
    Mój sąsiad wozi tasak w swoim dostawczaku, niedawno pokazał tasak
    kolesiowi, który się buntował to dał długą... Całkiem też niedawno
    obtrąbił mnie jakiś łysy pedał w mercedesie na środku skrzyżowania,
    szkoda że nie zdążyłem dojść do jego drzwi, bo uciekł z piskiem opon...
    Był odważny za kierownicą, a ja się tylko chciałem go spytać grzecznie
    dlaczego na mnie trąbi...

  • 28. Data: 2010-04-27 22:37:30
    Od: maky <a...@p...onet.pl>

    Mógłbyś się zdziwić ile może wytrzymać boczna szyba. Ja się kiedyś
    bardzo zdziwiłem jak osiłek o głowę wyższy ode mnie rozwalił sobie łapę.
    Drugi raz walić nie próbował.

  • 29. Data: 2010-04-27 22:38:32
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    radxcell pisze:

    > tyle ze wtedy jestes poza samochodem na ich warunkach, czyli od razu na glebie.
    > wysiadajac sam masz szanse zmienic te warunki.

    I jak już stoi naprzeciwko tych trzech czy czterech karków, to lepiej
    ich jak Seagal, czy może lepiej Chuck Norris?

    A ni prościej jak oni wysiadają po prostu odjechać?

  • 30. Data: 2010-04-27 22:42:35
    Od: "Plumpi" <p...@o...pl>

    Użytkownik "bratPit" <k...@o...pl> napisał w wiadomości

    > można, ale nie musiałby mu już nic dawać, cwaniaczek byłby 'posrany' już
    > na sam widok otoczenia,

    Z reguły takie cwaniaczki to wielkie gieroje jak w kupie. Jak by mu przyszło
    do konfrontacji sam na sam to najprawdopodobniej "spieprzał by gdzie pieprz
    rośnie". Kiedyś zdarzyło mi się natrafić na takiego bałwana. Wyskoczył do
    mnie na skrzyżowaniu, żeby sobie potrzaskać drzwiami mojego samochodu.
    Ruszyłem kawałek do przodu. Stając w poprzek drogi, zablokowałem mu
    możliwość ucieczki drugim pasem ruchu. Zatrzymałem auto, spokojnie
    wyszedłem, podszedłem do jego samochodu, wyjąłem komórkę, udałem, że
    wybieram numer i że rozmawiam z osobą, z którą jestem w dużych zażyłościach,
    podając numer rejestracyjny i prosząc o podesłanie patrolu na to
    skrzyżowanie, po czym grzecznie go zapytałem czy życzy sobie dłuższą rozmowę
    wychowawczą z policją o swoich przeżyciach, tracąc czas i pieniądze, czy też
    jednak woli od razu wpierdal, bo komendant pyta czy ma wysłać chłopaków z
    drogówki czy też chłopaków z prewencji.
    Wcisnął się w fotel i już ani słowem się nie odezwał :D