    From: "Plumpi" <p...@o...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody,pl.regionalne.wroclaw
    Subject: Re: pogróżki na skrzyżowaniu
    Date: Tue, 27 Apr 2010 22:42:35 +0200

    Użytkownik "bratPit" <k...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:hr7fr4$5u6$1@inews.gazeta.pl...

    > można, ale nie musiałby mu już nic dawać, cwaniaczek byłby 'posrany' już
    > na sam widok otoczenia,

    Z reguły takie cwaniaczki to wielkie gieroje jak w kupie. Jak by mu przyszło
    do konfrontacji sam na sam to najprawdopodobniej "spieprzał by gdzie pieprz
    rośnie". Kiedyś zdarzyło mi się natrafić na takiego bałwana. Wyskoczył do
    mnie na skrzyżowaniu, żeby sobie potrzaskać drzwiami mojego samochodu.
    Ruszyłem kawałek do przodu. Stając w poprzek drogi, zablokowałem mu
    możliwość ucieczki drugim pasem ruchu. Zatrzymałem auto, spokojnie
    wyszedłem, podszedłem do jego samochodu, wyjąłem komórkę, udałem, że
    wybieram numer i że rozmawiam z osobą, z którą jestem w dużych zażyłościach,
    podając numer rejestracyjny i prosząc o podesłanie patrolu na to
    skrzyżowanie, po czym grzecznie go zapytałem czy życzy sobie dłuższą rozmowę
    wychowawczą z policją o swoich przeżyciach, tracąc czas i pieniądze, czy też
    jednak woli od razu wpierdal, bo komendant pyta czy ma wysłać chłopaków z
    drogówki czy też chłopaków z prewencji.
    Wcisnął się w fotel i już ani słowem się nie odezwał :D