  • 141. Data: 2010-04-29 00:49:13
    Temat: Re: pogróżki na skrzyżowaniu
    Od: "radxcell" <s...@o...pl>

    *Jurand* wrote in <news:hradc5$50o$1@news.onet.pl>:
    > Jeśli auto napastnika stoi obok mojego - włączam jedynkę i do przodu. I
    > niech pacjent sobie stoi na środku drogi i patrzy na moje oddalające się
    > auto.

    in case you didn't notice: mowilismy o sytuacji kiedy nie mozna odjechac. taki
    drobiazg. wiem, umknelo Ci w ferworze walki siekierą...

    a mowiles ze zrozumiales post Bartka :)

    p<R

  • 142. Data: 2010-04-29 00:51:37
    Od: "radxcell" <s...@o...pl>

    *Borys Pogoreło* wrote in <news:1om5e4loluzo6$.llof8gx5nkr6.dlg@40tude.net>:
    > Po co rejestracja na tej stronie?

    tylko dla tych, ktorzy chca mnie czytac. niewielki procent spoleczenstwa.
    http://radxcell.nora.pl/about

    nie musisz wchodzic na te strone. powiem wiecej. nawet nie powinienes myslec, ze
    moze Cie do czegos zainspirowac.

    pozdr, rdx

  • 143. Data: 2010-04-29 00:53:09
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    szerszen wrote:

    > dla dobrego zawodnika bron w postaci kija czy noza nie stanowi duzego
    > problemu,

    a w ktorym filmie?

  • 144. Data: 2010-04-29 00:57:07
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Karolek wrote:
    > Hartowana, peknieta?
    > Przemysl to jeszcze raz.

    rozumiem, ze szyby w samochodzie nie pekaja.
    Dlatego wiekszosc warsztatow samochodowych poszla z torbami oferując
    naprawe pękniętych szyb.

  • 145. Data: 2010-04-29 01:09:44
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Thu, 29 Apr 2010 00:51:37 +0200, radxcell napisał(a):

> [...]
    > http://radxcell.nora.pl/about
    >
    > nie musisz wchodzic na te strone. powiem wiecej. nawet nie powinienes myslec, ze

    Dalej nie wyjaśniłeś po co ta rejestracja...

    Jeśli ktoś chce Cię czytać, to po co mu to utrudniasz?

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 146. Data: 2010-04-29 01:18:10
    Od: Filip KK <n...@n...pl>

    W dniu 2010-04-29 00:57, witek pisze:

    > rozumiem, ze szyby w samochodzie nie pekaja.
    > Dlatego wiekszosc warsztatow samochodowych poszla z torbami oferując
    > naprawe pękniętych szyb.

    Odróżnij szybę hartowaną (boczna) od szyby laminowanej [VSG?] (przednia,
    tylna). Boczna szyba nie pęknie, przednia tak.

  • 147. Data: 2010-04-29 01:43:19
    Od: "Pedro" <l...@o...pl>

    > Najbardziej się ubawiłem się tym Henrykiem Brodatym. Już widzę drecha
    > artykułującego "Hen_ry_ka Bro_da_te_go".
    W prawo mnie zaprosił.

  • 148. Data: 2010-04-29 07:18:42
    Od: Karolek <d...@o...pl>

    witek pisze:

    > rozumiem, ze szyby w samochodzie nie pekaja.

    Boczne nie.

    > Dlatego wiekszosc warsztatow samochodowych poszla z torbami oferując
    > naprawe pękniętych szyb.

    Ale nie bocznych.
    Chyba ze znasz jakis samochod z klejona boczna szyba.
    Hartowane leca w drobny mak.

    --
    Karolek

  • 149. Data: 2010-04-29 07:22:00
    Od: "Jurand" <j...@i...pl>

    Użytkownik "Filip KK" <n...@n...pl> napisał w wiadomości

    > Odróżnij szybę hartowaną (boczna) od szyby laminowanej [VSG?] (przednia,
    > tylna). Boczna szyba nie pęknie, przednia tak.

    Wejdziesz gościowi do auta po rozbiciu przedniej szyby, tak? ;)

    Jurand.

  • 150. Data: 2010-04-29 07:22:31
    Od: "Jurand" <j...@i...pl>

    > a w ktorym filmie?