  • 21. Data: 2016-06-03 13:00:58
    Temat: Re: podwyżki OC
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    na ** p.m.s ** J.F. pisze tak:

    > U mnie ostatnio cena chyba nie wzrosla, ale te 380 to IMO dosc
    > tanio - gdzies na prowincji mieszkasz ?

    nom w Polsce B, pod ruską granicą ;)

    --
    Piter

    golf mk2
    Kia ma 7 lat gwarancji ale jak będzie jeździć po 29 latach?

  • 22. Data: 2016-06-03 13:31:12
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello neoniusz,

    Thursday, June 2, 2016, 8:46:31 PM, you wrote:

    > Zmien ubezpieczyciela.
    > U mnie nic nie podrozalo, a ostatnio nawet potanialo.

    Jak masz kontynuację u ubezpieczyciela, u którego masz również inne
    ubezpieczenia i nie masz żadnych szkód, to mogło i potanieć. Ale
    ogólna tendencja jest wzrostowa, niestety :(

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 23. Data: 2016-06-03 13:37:50
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello P.B.,

    Thursday, June 2, 2016, 9:03:45 PM, you wrote:

    > Właśnie odkryłeś #dobrazmiana #500+ Myślałeś, że skąd będzie na to kasa?

    Twoim zdaniem z obowiązkowych ubezpieczeń OC? Karkołomne twierdzenie.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 24. Data: 2016-06-03 18:27:34
    Od: "P.B." <p...@w...pl>

    Dnia Fri, 3 Jun 2016 13:37:50 +0200, RoMan Mandziejewicz napisał(a):

    > Twoim zdaniem z obowiązkowych ubezpieczeń OC? Karkołomne twierdzenie.

    Pamiętaj, że podatek bankowy dotyczy również (a może nawet przede
    wszystkim) firm ubezpieczeniowych!

    --
    Pozdrawiam,
    Przemek

  • 25. Data: 2016-06-03 19:25:34
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 03.06.2016 o 13:37, RoMan Mandziejewicz pisze:

    > Twoim zdaniem z obowiązkowych ubezpieczeń OC? Karkołomne twierdzenie.

    Ale prawdziwe.
    Ze wszystkiego będzie - również z OC.
    I tak to cały naród zasponsoruje nowe źródło alkoholu dla meneli....

  • 26. Data: 2016-06-04 00:03:24
    Od: neoniusz <"neoniu[dowywalenia]szek"@gmail.com>

    W dniu 02.06.2016 o 22:14, PiteR pisze:

    > neoniusz chwal się. To nie będzie potraktowane jako spam :)

    Allianz Direct,

    Lexus, 2007 rok, 2.5 V6
    pelne znizki juz od dluzszego czasu, zarejestrowany w krakowie, kod
    pocztowy z podkarpacia (ciekawe, ze cos takiego w ogole przechodzi, ale
    to juz nie moj problem)

    2012 - 219 zl
    2013 - 266 zl
    2014 - 356 zl
    2015 - 314 zl
    2016 - 300 zl

    Faktem jest to, ze w 2011-2012 skladka byla 219 zl, wiec troche
    podrozalo, ale bez przesady, dalej uwazam, ze to rozsadna cena za OC.

    Fluktuacja cen dosc dziwna, nie wiem na czym to polega.

    Z allianz direct jest tylko jeden problem - ostatnio im sie cos powalilo
    i w pierwszym roku skladka jest SPORA. Kiedys tak nie bylo, ale teraz
    dla nowych klientow sa inne stawki niz przy kontynuacji. I to roznice
    tego rodzaju, ze jako kontunuacje mam 300 zl a jakbym chcial jako nowy
    klient to 700 zl. A w nastepnym roku znow mniej. Tak tylko z ciekawosci
    te opcje sprawdzilem, bo ja sie ich trzymam od poczatku nie tylko z tym
    autem, ale i z innymi.

  • 27. Data: 2016-06-04 00:05:44
    Od: neoniusz <"neoniu[dowywalenia]szek"@gmail.com>

    W dniu 03.06.2016 o 13:31, RoMan Mandziejewicz pisze:
    > Jak masz kontynuację u ubezpieczyciela, u którego masz również inne
    > ubezpieczenia i nie masz żadnych szkód

    To moze byc to rzeczywiscie. Poprobowalem opcji z przedluzeniem i z
    nowym ubezpieczeniem i roznica jest kosmiczna. Ale to tylko kwestia
    przedluzenia i bezszkodowosci, a nie liczby polis (sprawdzone).

  • 28. Data: 2016-06-04 09:43:06
    Od: ąćęłńóśźż <n...@d...spamerow>

    Aż nie mogę uwierzyć :-o, za +/- podobny 2,5D w W-wie x2 (w granicach 600 zł - Link,
    Axa, Proama).

    -----

  • 29. Data: 2016-06-04 10:42:38
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 2 Jun 2016 22:10:10 +0200, P.B. napisał(a):
    > Ciekawe, którzy to nie muszą płacić podatku bankowego, który zaczął być
    > ściągany od 1 lutego 2016. To drobne 0,0366% od tego co firma
    > ubezpieczeniowa ma w aktywach ponad 2 mln PLN. Dla banków kwota wolna to 4
    > mld PLN (2000 razy więcej!). Więc ten Twój myk nic nie da - wszycy równo
    > walą w klienta, bo na podatek złożą się klienci, a nie dyrektorzy TU!

    Tylko wiesz - wydaje sie, ze takie OC samochodowe nie wymaga wiele
    aktywow. Tyle, co na jakies fluktuacje wypadkowe.
    Nawet jesli ubezpieczyciel zakumulowal np dwie roczne skladki na
    samochod, 1000 zl powiedzmy, to od tego jest 36 groszy podadku co rok.

    Oczywiscie sa wymogi formalne, ubezpieczyciel musi tych aktywow iles
    tam miec.

    J.

  • 30. Data: 2016-06-04 10:49:11
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 3 Jun 2016 13:37:50 +0200, RoMan Mandziejewicz napisał(a):

    > Twoim zdaniem z obowiązkowych ubezpieczeń OC? Karkołomne twierdzenie.

    No wiesz - w budzecie tych pieniedzy nie ma.

    To teraz pytanie, jak myslisz, kto za to koniec koncow zaplaci:
    -rzad oszczednosci wprowadzi w swoich wydatkach ?
    -banki i ubezpieczyciele, a dokladniej to ich akcjonariusze
    -supermarkety/ich wlasciciele
    -klienci w/w

    Moze i nowy rzad osmiorniczek jadl nie bedzie, ale z tego nie starczy.

    J.