  • 11. Data: 2016-06-02 22:14:37
    Temat: Re: podwyżki OC
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    na ** p.m.s ** neoniusz pisze tak:

    > Zmien ubezpieczyciela.
    > U mnie nic nie podrozalo, a ostatnio nawet potanialo.

    neoniusz chwal się. To nie będzie potraktowane jako spam :)

    --
    Ausfahrt. The biggest city in Germany.

  • 12. Data: 2016-06-02 22:26:51
    Od: ąćęłńóśźż <n...@d...spamerow>

    +/- potaniało w proamie, dwa inne TU były minimalnie droższe albo jedno nawet
    minimalnie tańsze (za kilka złotych to się nie opłacało zmieniać, znaczek też
    kosztuje i czas na pisanie wypowiedzenia).

    -----

  • 13. Data: 2016-06-02 22:36:02
    Od: Jawi <g...@p...fm>

    W dniu 2016-06-02 o 20:17, ąćęłńóśźż pisze:
    > Moje OC maleje z roku na rok (-70%).
    no patrz, a odpowiadać i tak nie potrafisz :(

  • 14. Data: 2016-06-02 22:39:49
    Od: "Ghost" <n...@d...pl>

    Użytkownik "PiteR" napisał w wiadomości grup
    .net...

    >Utrzymanie kosztuje tyle samo. Nie byłem nigdy szkodowy. Podejrzewam,
    >że coraz więcej wykształciuchów-sierot androidowych rozbija nowe i
    >drogie samochody plus hieny pomagające walczyć o wyższe odszkodowania
    >powodują wzrost składki co nie jest nijak moją winą.

    Nie. Rząd zacznie wymagać faktur VAT za naprawy z OC i AC, co podniesie
    wysokość wypłat, ubezpieczalnie działają z wyprzedzeniem.

  • 15. Data: 2016-06-02 22:41:14
    Od: "Ghost" <n...@d...pl>

    Użytkownik "neoniusz" napisał w wiadomości grup

    W dniu 02.06.2016 o 19:33, PiteR pisze:

    >Zmien ubezpieczyciela.
    >U mnie nic nie podrozalo, a ostatnio nawet potanialo.

    dawaj ubezpieczalnię, no chyba, że to skutek 10% ulgi

  • 16. Data: 2016-06-02 22:41:48
    Od: "Ghost" <n...@d...pl>

    oglegroups.com...

    >Na pewno nie z OC bedzie.

    Będzie

  • 17. Data: 2016-06-02 22:42:56
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    Dnia Thu, 2 Jun 2016 12:18:28 -0700 (PDT), Zenek Kapelinder napisał(a):

    > Na pewno nie z OC bedzie. Myk polega na czestych zmianach ubezpieczycieli.

    Niekoniecznie.
    Pojawił się pomysł żeby odszkodowania OC ubezpieczyciele wypłacali
    wyłącznie po przedstawieniu faktur za naprawę, a szkody całkowite tylko po
    zezłomowaniu samochodu.

    Czyli pośrednio jednak może chodzić o finansowanie z OC.

  • 18. Data: 2016-06-02 22:49:16
    Od: Iglo <I...@o...pl>

    W zeszłym roku w Proama 490zł, w tym tygodniu dostałem ofertę na 710zl. 70% zniżek,
    Kangoo 1.6, Warszawa. Skuter 125ccm w zeszłym 65zl, w tym 99zł.
    Wycofywanie z dumpingowej walki cenowej o klienta się zaczęło.

  • 19. Data: 2016-06-03 09:31:53
    Od: sirapacz <n...@s...pl>

    W dniu 2016-06-02 o 22:49, Iglo pisze:
    > W zeszłym roku w Proama 490zł, w tym tygodniu dostałem ofertę na 710zl. 70% zniżek,
    Kangoo 1.6, Warszawa. Skuter 125ccm w zeszłym 65zl, w tym 99zł.
    > Wycofywanie z dumpingowej walki cenowej o klienta się zaczęło.
    nie.

    ubezpieczenie doblo max zniżek. Link 4 w 2013 chciał 480, w 2014
    chciał(wszystkie kwoty w przybliżeniu i na oko) 500, w 2016 chcieli
    650...ale nie dostali.

    wkurzylem sie ze klientowi niezmieniajacemuy ubezpieczalni dali dosc
    radykalna podwyżkę. więc wlazłem na porównywarkę i wyliczyło mi, ze axa
    da mi oc za 420pln.

    zadzwoniłem do link4 i wyłuszczyłem im sprawę podkreślając, że nie
    zapłacę im tyle i jeśli chcą bym został u nich muszą zaproponować mi
    taką cenę, aby nie chciało mi się ruszyć 4 liter na pocztę z
    wypowiedzeniem. Czary mary pstryk, po 1 minuscie na holdzie dostałem
    propozycję od L4 na 423pln.

    dze end.

    PZU mimo ze to ta sama grupa jakoś bardziej powściągliwe jest w zmianie
    cen - są wyższe ale nie aż takie różnice.

  • 20. Data: 2016-06-03 09:53:54
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    na ** p.m.s ** J.F. pisze tak:

    >no chodzi o skalę podwyżki, procentowo. Przecież jesteśmy tanim

    Procentowo istotnie duzo, ale sprawdzalec ceny u konkurencji ?

    U mnie ostatnio cena chyba nie wzrosla, ale te 380 to IMO dosc tanio -
    gdzies na prowincji mieszkasz ?

    >państwem zieloną wyspą :) na której niskie zarobki dadzą się
    >przełknąć
    >poprzez niskie ceny hehe. I naród się nie burzy? Cisza w eterze?
    >Będac nawet bogatym nie lepiej mieć 200zł w kieszeni niż nie mieć?

    Nie mowie nie, ale, pomijajac podatek bankowy, moze ceny po prostu
    wzrosly.

> [...]
    >drogie samochody plus hieny pomagające walczyć o wyższe odszkodowania
    >powodują wzrost składki co nie jest nijak moją winą.

    No wiesz, te hieny to z drugiej strony skutek ubezpieczycieli. Jakby
    wyplacali uczciwie, to by hien bylo mniej.
    A byc moze to skutek klientow - nie chcieli placic duzej skladki, to
    trzeba bylo ciac koszty :-)

    srednia placa rosnie, koszty naprawy rosna, odszkodowania osobowe
    rosna, to moze i skladki powinny rosnac ...

    J.