  • Data: 2009-12-26 11:57:04
    Temat: podsumowanie roku w prepaidzie Orange
    Od: ToMasz <t...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    witam

    Kończy sie rok, wiec to czas pewnych podsumowań. Ja akurat jestem
    związany umową zetafon, stąd wiele wysiłków żeby wykorzystać każdy grosz
    "wpakowany" w konto prepaida. Mniej więcej pół roku temu, skorzystałem z
    promocji 2razy tyle w Orange, i jednocześnie masz za staż. Teraz znowu
    trafiłem na "prezent". Tak wiec w okresie niemal że roku, na doładowania
    25+100+25+100 wydałem 225zł, co mogłem wykorzystać na:
    1: 1051min do ery i plusa oraz 581m do Orange+stacj
    2: 4450min do Orange+stacjon.
    Tak wiec wychodzi po 5groszy w sieci, 21groszy poza... Można by jeszcze
    obniżyć koszt kupując pakiety poza siec, ale ja 90% rozmów mam w sieci,
    wiec nie kupiłem ani jednego. Część tego jednak zużyłem na pakiety
    internetowe. Same pakiety "schodzą" korzystnie, mało tego dokupienie
    kolejnego pakietu przedłuża czas obowiązywania obydwu.
    _Moim_ zdaniem, niskie abonamenty sie nie opłacały prawie nigdy, a po
    obniżeniu stawki bazowej w prepaidach do 29groszy wcale sie nie opłaca
    "brać" abonamentu. (poza nielicznymi niestandardowymi przypadkami).
    Zakładając większość rozmów w sieci i na stacjonarne, przy zobowiązaniu
    miesięcznym w wysokości ok 25zł możemy rozmawiać poniżej 6 groszy!
    Zastanówcie się nad tym, jeśli chcecie wziąć abo...

    ToMasz

    PS1 żonie kończy sie abonament firmowy. "kuszą" ją 125min do
    wszystkich+125w sieci za jedyne 42zł, na 2 lata! Po przekroczeniu
    abonamentu rozmowa kosztuje 49groszy nawet w sieci!!!

    PS2
    możecie powiedzieć ze "cufło" mi sie z tymi promocjami. tyle ze raz to
    standard, (przynajmniej w TT trąbią ze dają drugie tyle) a dwa nie
    wykorzystałem jeszcze wszystkich możliwości. RAz ze w popie sa już
    pakiety poza siec, w sieci, internetowe, do 3 osób, "urodziny" (2lub3
    razy w roku120m/dzien) i na smsy po 1grosz, dwa ze można jeszcze taniej
    dokupować ( i sprzedawać) "kase" przelewem sms. Kiedy to sie pojawi w
    abonamencie? nie szybko!