  • Data: 2009-12-26 12:23:51
    Temat: Re: podsumowanie roku w prepaidzie Orange
    Od: "JoteR" <j...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "ToMasz" napisał:

    > Tak wiec wychodzi po 5groszy w sieci, 21groszy poza... [...]
    > Zastanówcie się nad tym, jeśli chcecie wziąć abo...

    No właśnie, bo te 21 groszy do innych sieci (czy aby na pewno do
    wszystkich?) to straszne zdzierstwo w porównaniu z abonamentem (12 groszy do
    wszystkich bez gwiazdek).

    > Kiedy to sie pojawi w abonamencie? nie szybko!

    Kiedy wreszcie *koszty* (całkowite!) obsługi prepaidu zejdą do poziomu
    choćby porównywalnego z abonamentem? Bo ja od blisko roku czytam tutaj,
    jakie to głupstwo zrobiłem biorąc abonament w obliczu mających nastąpić
    rychło lawinowych obniżek. A tymczasem cały czas płacę płaską stawkę do
    wszystkich na poziomie niemal dwukrotnie niższym, niż te z trudem zbite w
    ciągu mijającego roku 21 groszy w prepaidzie, w dodatku okupione alpejskimi
    kombinacjami.

    JoteR

    PS. to tak dla równowagi, bo znowu bez żadnej prowokacji z naszej strony
    robisz antyabonamentowe wycieczki ;->