  • 201. Data: 2010-10-14 18:49:02
    Temat: Re: po dzisiejszym wypadku
    Od: R2r <b...@m...net.pl>

    > Byłem.

    Chyba nie zrozumiałeś o co pytałem, ale trudno.

    To o co pytałeś...

    --
    Pozdrawiam. Artur.
    __

  • 202. Data: 2010-10-14 18:53:03
    Od: R2r <b...@m...net.pl>

    > Co następne ? Na zderzaku lokomotywy, skoro nie ma na bilet ?

    A Ty byś usiadł i płakał, że na bilet nie masz, czy poszedłbyś ukraść?

    --
    Pozdrawiam. Artur.
    __

  • 203. Data: 2010-10-14 18:56:42
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2010-10-14 18:49, R2r pisze:

    > Chyba nie zrozumiałeś o co pytałem, ale trudno.

    No nie wiem, straciłem pracę. Minął praktycznie rok, ciągle bez
    źródła utrzymania, dostałem propozycję pracy w mieście oddalonym
    o 300 kilometrów - jechałem na rozmowę kwalifikacyjną stopem,
    gdyby nie zupa, którą postawił mi tirmen, który mnie wiózł to
    słabo bym wyglądał rano ... No ale jeśli nie pytałeś o to czy
    byłem przez kilka miesięcy bez środków do życia - to masz rację.
    Pytałeś o kolor ścian w szalecie na cenralnym.

    > To o co pytałeś...

    No tak. Między wioską A a wioską B drogą wojewódzką w ciągu 24
    godzin wykonywane są tylko 2 przejazdy. Rano jedzie robur a
    wieczorem wraca. Inne pojazdy się nie przemieszczają.

    Zakaz ruchu w obu kierunkach, nie dotyczy robura z debilami.

    6008

  • 204. Data: 2010-10-14 18:57:41
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2010-10-14 18:53, R2r pisze:

    > A Ty byś usiadł i płakał, że na bilet nie masz, czy poszedłbyś
    > ukraść?

    Rozróżniasz pojęcia WIERZYCIEL-DŁUŻNIK od ZŁODZIEJ-POKRZYWDZONY ?

    Pytam, bo mam wrażenie, że nie.
    6008

  • 205. Data: 2010-10-14 19:03:06
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

> [...]
    > No ale jeśli nie pytałeś o to czy byłem przez kilka miesięcy bez środków

    I pojechałbyś jako 18 w busie, czy wolałbyś dalej być bez środków do życia?

  • 206. Data: 2010-10-14 19:06:46
    Od: R2r <b...@m...net.pl>

> [...]
    > kilometrów - jechałem na rozmowę kwalifikacyjną stopem, gdyby nie zupa,
    > którą postawił mi tirmen, który mnie wiózł to słabo bym wyglądał rano

    Przepraszam, bo nie chcę wywlekać Twoich intymnych spraw, więc
    odpowiadać nie musisz na grupie, ale odpowiedz sobie sam:
    czy przez ten rok nie jadłeś, czy jadłeś trawę z podwórka, czy też
    jednak ktoś kupował Ci jedzenie?

    A tak na marginesie fakt wsiadania do samochodu prowadzonego przez
    nieznanego Ci człowieka to nie - według Ciebie - debilizm?

    --
    Pozdrawiam. Artur.
    __

  • 207. Data: 2010-10-14 19:07:07
    Od: R2r <b...@m...net.pl>

    > Broń przy skroni była ?

    A Ty myślisz, że ktoś tak dobrowolnie? Może po prostu dla podniesienia
    adrenaliny z rana?

    --
    Pozdrawiam. Artur.
    __

  • 208. Data: 2010-10-14 19:08:37
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2010-10-14 19:03, Cavallino pisze:

    > I pojechałbyś jako 18 w busie, czy wolałbyś dalej być bez
    > środków do życia?

    Skoncentruj się na swoim pytaniu.

    NIE MASZ ŚRODKÓW DO ŻYCIA => NIE ŻYJESZ.

    To jak w dowcipie z strażą pożarną: SPALONYCH NIE ZRZUCAJCIE !!!
    Nie mając środków do życia, nie żyłbym, więc i nie podejmowałbym
    debilnych decyzji. W sumie to żadnych bym nie podejmował.

    6008

  • 209. Data: 2010-10-14 19:15:32
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2010-10-14 19:06, R2r pisze:

> [...]
    > odpowiadać nie musisz na grupie, ale odpowiedz sobie sam:
    > czy przez ten rok nie jadłeś, czy jadłeś trawę z podwórka, czy

    Normalnie jadłem. Nie byłem na poziomie totalnego UBÓSTWA, więc
    nie udałem się do MOPSU czy innych takich ośrodków po zasiłek,
    bo by mi się to nie opłacało. Przez ten czas aktywnie szukałem
    stałej pracy, sprzedawałem to co miałem, i jak już wszystko
    wartościowe sprzedałem to sprzedawałem to co mieć mogłem
    legalnie (np.metale kolorowe), imałem się wszelkiej pracy. Mimo
    tego, do łba by mi nie strzeliło żeby przewozić się tak jak
    tamta banda się woziła. Jednak np nie jestem na tyle popieprzony
    by znając dochody z metali kolorowych próbować sprzedać linię
    zasilającą pociągi. Jakbym to zrobił - byłbym debilem.

    Chociaż czekaj ... raz jechałem w bagażniku osobówki (sedana)
    ... ale to był wybryk po pijaku, jak się w 9 nawalonego chłopa
    przemieszczaliśmy między knajpami. I to był debilizm, tylko, że
    nijako usprawiedliwiony bo wywołany efektem ogłupiającej wódy. I
    wiem, że było to debilizmem.

    > A tak na marginesie fakt wsiadania do samochodu prowadzonego
    > przez nieznanego Ci człowieka to nie - według Ciebie - debilizm?

    Nie. Jeśli by tak było, debilizmem byłoby w ogóle korzystanie z
    komunikacji. Zważ, że na 99,9 % przypadków, jeśli nie ty
    prowadzisz pojazd - prowadzi go osoba Ci obca. No chyba, że
    znasz wszystkich motorniczych/kierowców/pilotów/taksówkarzy/etc.

    2 - zawsze biorę autostopowiczów i do łba by mi nie strzeliło,
    żeby żądać za taką podwózkę jakiegokolwiek dowodu wdzięczności.

    6008

  • 210. Data: 2010-10-14 19:16:41
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2010-10-14 19:07, R2r pisze:

    > A Ty myślisz, że ktoś tak dobrowolnie? Może po prostu dla
    > podniesienia adrenaliny z rana?

    Aaaa ... no to mówię, next time wyjdzie jeszcze taniej, jak się
    z tajniaka (rzecz jasna nie dobrowolnie jak w tym przypadku) na
    wrotkach czepią zderzaka ... to też będzie rozsądne i godne
    wartościowego polaka.

    6008