  • 121. Data: 2010-10-12 22:40:07
    Temat: Re: po dzisiejszym wypadku
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Tue, 12 Oct 2010 17:22:03 +0000 (UTC), masti <g...@t...hell> wrote:

    >to ja poczekam na ustawę, która każe włączyć mózg przed pisaniem na
    >usenet.

    On tak ma od dłuższego czasu.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 122. Data: 2010-10-12 22:44:00
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Tue, 12 Oct 2010 06:48:01 -0700 (PDT), tadek
    <t...@p...onet.pl> wrote:

    >to ich wsadzać do "pierdla".

    Wiesz ile osób czeka na odbycie kary?

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 123. Data: 2010-10-12 22:46:38
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2010-10-12 13:29, Andrzej Lawa pisze:

    > Każdy pędzi, ciśnie, kiwa się usiłując wyprzedzić... Dzisiaj właśnie
    > takiego widziałem - tak się starał, tak cisnął... A po 20km "zyskał"
    > jakieś 20m przewagi nade mną ;)

    A ja się cieszę.

    Z obiegu spermą wyeliminowano grupę debili:

    - debila, który wziął więcej osób niż miał miejsc
    - debili, którzy wsiedli mimo tego, że nie mieli miejsc i
    jechali na pace

    Dobrze, że tirmen przeżył.
    6008

  • 124. Data: 2010-10-12 22:57:36
    Od: Tomek Kańka <t...@t...eu.org>

    Yakhub <y...@g...pl> napisał(a)

    > Przyznam, że trudno mi zrozumieć taką hierarchię kar. IMHO przekroczenie
    > prędkości, nawet znaczne, to pikuś w porównaniu z przejazdem na czerwonym -
    > za coś takiego, powinno się ucinać jajca na wysokości szyi...

    No to ludność Warszawy zniknęłaby po pierwszym pokoleniu, a podejrzewam,
    że innych miast również.

    :)

    --
    Tomek

  • 125. Data: 2010-10-12 23:07:45
    Od: Mario <c...@o...pl>

    W dniu 2010-10-12 22:40, jerzu pisze:

    > On tak ma od dłuższego czasu.

    Karmicie, obaj. :-)

    pozdrawiam
    mario

  • 126. Data: 2010-10-12 23:10:18
    Od: "radxcell" <s...@o...pl>

    *krzysiek82* wrote in <news:4cb44c72$0$27026$65785112@news.neostrada.pl>:
    > Nie zrozumiałeś intencji kolegi, tutaj chodzi o tresure, to się
    > sprawdziło w wielu innych krajach.

    A ciekawi mnie w których konkretnie :)
    Bo jeśli poczytasz http://bit.ly/9plf7z to wkrótce dowiesz się, jak jeżdżą w
    "innych krajach". I to wlasnie nie w UK, gdzie co czwarty Anglik to Polak, a w
    Europie tak zwanej zachodniej :)

    pozdr, rdx

  • 127. Data: 2010-10-12 23:23:06
    Od: "glang" <g...@o...pl>

    > Cały sprzęt do pomiaru prędkości i wszystkie służby mające stosowne
    > uprawnienia
    > powinny trafić na drogi. Radary - prędkość dopuszczalna + 5%. Służby
    > wszystko co
    > jest niezgodne z obowiązującymi przepisami. Już dość tego co się dzieje.

    bzdura
    wystarczy zacząć kontrolować kierowców "ZA NIC" a nie tylko łapać za
    wykroczenia i prędkość. kiedy zostałeś zatrzymany do kontroli bez złamania
    przepisów?
    a tak jakby policja wyrywkowo zatrzymywała takie busiki, sprawdzała
    dokumenty, wyposażenie, trzeźwość itp to też by ludzie spokojnie jechali
    pzdr
    GL

  • 128. Data: 2010-10-12 23:35:15
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    W dniu 2010-10-12 22:07, LEPEK pisze:

    > Odmówić nie można. Ale można dać zaporową stawkę.

    To się ponoć nie opłaca.

    Dla ubezpieczyciela największym problemem są stłuczki i obcierki. Takich
    zdarzeń jest po prostu bardzo dużo i poważne wypadki gdzieś tam znikają
    w morzu pieniędzy, które idzie na nowe zderzaki i lakierowanie błotników.

    Stąd taki a nie inny system zniżek/zwyżek ubezpieczeniowych.
    Oparty nie o to kto powoduje jakie zagrożenie, a jakie generuje koszty.

  • 129. Data: 2010-10-13 00:04:17
    Od: "kogutek" <k...@o...pl>

    > No normalnie jesteś boss.
    >
    > Ale tego, że pasażerowie mieli tylko dwa wyjścia nie widzisz?
    > Albo jedzie i ma zarobek, albo dalej zęby w ścianę
    > (tynk już wcześniej wygryziony)
    Każdy ma dwa wyjścia. 1 żyć. 2 nie żyć. Oni wybrali drugie. Brak kasy nie
    usprawiedliwia głupoty. Policja łapie i stosuje kary w stosunku do głupków nie
    dlatego żeby sobie krzywdy nie zrobili. Tylko żeby nie zrobili innym. Tym co
    chcą żyć, być zdrowi. Jesteś to w stanie zrozumieć?

  • 130. Data: 2010-10-13 00:13:38
    Od: "kogutek" <k...@o...pl>

    > Jak wpłaci, to jest to w pewnym sensie twoja kasa. Zanim to jednak
    > zrobi, to jest _jego_ kasa i nic Ci do niej.
    >
    > --
    > Marcin "Kenickie" Mydlak
    > Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl
    > P307 2.0HDi/90
    > "Z wiekiem spada zapotrzebowanie na zysk, a rośnie popyt na święty spokój."
    Mylisz się. Jak przyjmie mandat albo nie odwoła się od wyroku to nawet jak nie
    wpłaci to jest już w pewnym sensie nasza wspólna kasa. Jego też. Tyle że nie ma
    jej w kieszeni. A nawet jak nie wpłaci to i tak jest ujęta w budżecie tego co mu
    mandaty zasilają kasę. Odbierze sobie trochę później w urealnionej wartości. Z
    logicznego punktu widzenia kary pieniężne są pozbawione sensu w sytuacji kiedy
    nie ma obowiązku posiadania pieniędzy. Dlatego jest jeszcze jeden hak. Punkty.